varför kan inte Livsstil få innehålla precis vaffan som helst och resten bara innehålla det de är tänkta att innehålla? Spelar det nån roll vad livsstil besudlas med så länge man hittar det man behöver i de andra forumen? (Vad heter Forum i bestämd form pluralis - en fråga för Livsstil, kanske...
)
Jag gjorde en uppskattning på hur mycket skräpinlägg jag har gjort och kom fram till runt 1 procent. Det kanske är för mycket, jo det är det nog, men det är ju _min_ bedömning av vad som är skräp.
Jag undrade vid nåt tillfälle hur man lägger ut något på webben. Det är ju en fullständigt urlöjlig fråga för felrtalet här skulle jag gissa, men inte för mig. Jag kan nämligen inte. Frågan ställde jag inte ens för att jag behövde ett svar i yrket.
Men å andra sidan kan jag svara andra som behöver svar i yrket, om helt andra saker. Om man bara ska få vara proffs för att få vara med, ska man bara få uttala sig som proffs då, eller får man undra om annat oxå? Sån elitism vill jag inte vara med om, inte ens fast jag har betalat 99 spänn.
edit: förtydligade grammatikfrågan.
[ 27. februari 2003, 20:53: Meddelandet ändrat av: Baron ]