citera: Glöm vad jag skrev, det vore ju synd om 99mac fick in några pengar från sin verksamhet överhuvudtaget. Jag menar, om man öppnar upp för lite mac-reklam ena dagen så kan man nästan lita på att det dagen därpå finns reklam för både porr, våld och droger.
/Fredrik, som inte riktigt förstår det omotiverade påhoppet
Det var inget påhopp, ta det lungt.
Tycker att initiativ som finns i andra trådar om att samla ihop pengar istället är bättre, förstår att Martin gör det hela ideellt och att det behövs pengar till att driva sajten.
Men det måste finnas bättre sätt än att lägga in banners.
Hur många gillar banners, hur många klickar på banners, vad är det för ide att ha banners om ingen klickar på dem??
Det har diskuterats banners tidigare och då var det ingen som gillade dem. har det ändrats??
Tydligen så har det det, eftersom folk tycker att det blir mera "liv" i sajten, dumma jag som trodde att man gick hit för att läsa inläggen på forumet...
Apropå mitt tidigare inlägg om porrbanners, så var det ett såkallat "ironiskt" inlägg och absolut inte menat som ett påhopp av något slag, ber om ursäkt fredrik om du uppfattade det så.
Självklart kan man inte hårddra det så mycket. Det är ganska harmlöst med två banners på forumets första sida, men om sjaten öppnas upp för alla annonsörer som tycker att vi som huserar här är en intressant/köpstark grupp, vart drar man gränsen, kan man lägga in banners på varje sida?? I varje inlägg??
(La till lite radmatningar, eftersom det var helt oläsbart...)
[ 25. februari 2003, 15:14: Meddelandet ändrat av: Mattias L ]