Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Xstream i Skåne, hastighetsproblem

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De senaste veckorna har jag fått MYCKET låga hastigheter uppströms med Xstream( typ 40kbit).
Inte förrän idag kom det upp som en störning i Bostreams driftinfo.
Vad kan man ställa för krav på sin ISP? Kan man kräva en reglering på kommande faktura?

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Erik R.:
De senaste veckorna har jag fått MYCKET låga hastigheter uppströms med Xstream( typ 40kbit).
Inte förrän idag kom det upp som en störning i Bostreams driftinfo.
Vad kan man ställa för krav på sin ISP? Kan man kräva en reglering på kommande faktura?

Tja, faktum är att de hade information om driftstörning fram till den 17 februari då problemet skulle vara löst. Tyvärr lyckades ju inte detta så bra så ny information borde ju vara på sin plats, vilket iof också kom dit idag efter mitt samtal till dem.
Tycker absolut att reducering på nästkommande faktura skall tillämpas. Det är ju som att köpa en telefon för fullpris för att sedan komma hem och inse att man inte kan ringa ut från den, bara ta emot. (vilket iof skulle vara bra ibland) :rolleyes:

Gör det inte ont att titta på en bildskärm med så stora ögon?

(blev kanske lite syftningsfel, men ni förstår vad jag menar...)

Ha, först läste jag fel. Trodde det handlade om nedladdning. Jupp, fick försöka 3 ggr med att få iväg ett dokument till en server på nätet (50kb). Klart att det skall synas på räkningen i form av ett avdrag.

[ 23. februari 2003, 19:05: Meddelandet ändrat av: Sven-ErikOlsson ]

Då fattar jag varför postfix haft såna problem att vidarebefodra brev till min e-postlåda i usa.

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Ännu en Martin:
Gör det inte ont att titta på en bildskärm med så stora ögon?

Nej! Vi har inte bildskärmar utan projicerar bilden direkt på våra näthinnor.

1
Bevaka tråden