Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

går detta???

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2002-07-11 06:07

hej!
jag fick värsta problemet med min dator, gick inte att starta den. hade engelskt macos 9.2.2 installerat och när jag körde skivkontrol efter jag startat från cd så sade den bara att det var fel av typen invalid key length 4, 38 och att skivkontroll inte kunde fixa det.
vad jag fick göra var att återskapa mitt eng macos 9.2.2 till svenskt 9.0.4 och hela det gammla systemet och dokumenten lades i en mapp som heter orginalobjekt. när jag körde skivkontroll denna gången så sade den samma sak invalid key length och att det inte gick att fixa, så jag körde norton på det och den verkar fixat problemen, min fråga är nu, kan jag lägga tillbaka mitt gammla system eng 9.2.2 dvs det som ligger i orginalobjekt mappen och få tillbaka allt som det var innan återskapandet, jag har försökt att byta ut systemmapp och sånt, men den startar det nya svenska os´et hela tiden ändå, jag har jättemycket saker installerat i det gammla systemet och slipper gärna omformatera och ominstallera allt från början suck

• Oregistrerad
  • 2002-07-11 07:33

Ja, det bör inte vara något problem.

Disc Warrior brukar fixa "invalid keys" på ett förtjänstfullt sätt faktiskt.

MVH Mattias

1
Bevaka tråden