Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken är din optimala digitala "James Bond-dröm-pryl" ?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2001-10-28 12:22

En intressant tanke har väckts under iPod-diskusionen av MICKE SEID: den kombinerade mobiltelefonen och optimala MP3-spelaren! Personligen har jag länge irriterats över att Palm inte lyckats få tummen ur röven och lanserat en kominerad PDA och mobil på bred front ...
Jag började drömma våta drömmar när rykten började florera om att Palm kanske skulle slå ihop sina påsar med Apple. Kanske skulle vi inom en snar framtid få se den optimala bärbara multimediamanicken som vi hittills bara anat i någon föredömligt visionär sci-fi film (det skulle också vara en rättvis revanch för Apple med sin tidigare tyvärr insomnade, men rätt tänkta, konceptprodukt Newton...).

Självklart vill jag se en kombinerad mobiltelefon,PDA och MP3-spelare som har så hög lagringskapacitet att den också fungerar utmärkt som extra lagringsminne för sin iBook/PB Ti !
Kanske man också kunde montera in en juste digitalkamera när man ändå är på gång (säg nu inte att det inte skulle få plats; marknaden börjar redan fyllas med produkter som väl klarar kraven för denna ´superportable´ !)... låt oss kalla den för
´iT´ (så har vi också gratisreklamen fixad).

Vilken är din optimala drömprodukt á la ´James Bond´ ?!?

[ 28-10-2001: Meddelandet ändrat av: Clavius ]

• Medlem
  • Gällivare
  • 2001-10-28 17:44

En juste Palm-phone finns redan, kolla in den här. Synd bara att den inte finns ännu med GSM/GPRS.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2001-10-28 18:12

Den är lite cool och helt i rätt riktning,men.... :rolleyes:

Finns ju en springboard mudul för GSM oxå...

Jag vill kunna dyka under vatten med min Toyota Supra...

(och komma upp igen! själva dykandet kan jag göra redan idag!)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2001-10-29 21:24

Dyka...iTube får plötsligt en ny mening!

[ 01-11-2001: Meddelandet ändrat av: Clavius ]

1
Bevaka tråden