Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IR, ERICSSON, NOKIA, TITANIUM

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Har ställt frågan förut och fått en del svar men är fortfarande undrande.
FRÅGA: Skulle vilja veta vilken eller vilka mobiltelefoner som via IR på PowerBook G4 667 Mhz som verkligen fungerar.
Har varit hos en telefonförsäljare och de blir lite tveksamma när man nämner att man skall ha den till en Mac. Ringde även Ericsson support och de ställer sig lite tvekande till att svara att det fungerar...? PROVA var deras tips vilket jag inte tycker är ett bra svar, därför ber jag ER tipsa om en fungerande lösning
Har DU en fungerande lösning, Nokia eller Ericsson spelar ingen roll bara det fungerar utan alltför mycket strul.
Tips gärna om din lösning fungerar i Os 9, Os X eller båda

Tack på förhand

Inte tre ställen heller....Bara ett tack....

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: mickej:
Hej
Har ställt frågan förut och fått en del svar men är fortfarande undrande.
FRÅGA: Skulle vilja veta vilken eller vilka mobiltelefoner som via IR på PowerBook G4 667 Mhz som verkligen fungerar.
Har varit hos en telefonförsäljare och de blir lite tveksamma när man nämner att man skall ha den till en Mac. Ringde även Ericsson support och de ställer sig lite tvekande till att svara att det fungerar...? PROVA var deras tips vilket jag inte tycker är ett bra svar, därför ber jag ER tipsa om en fungerande lösning
Har DU en fungerande lösning, Nokia eller Ericsson spelar ingen roll bara det fungerar utan alltför mycket strul.
Tips gärna om din lösning fungerar i Os 9, Os X eller båda

Tack på förhand

I teorin ska det ju fungera med bluetooth mellan en Mac med OS X och en telefon som pratar Bluetooth, exempelvis Ericssons T39m, T68i eller Nokias 8310. Martin har ju också fått en lösning mellan en T39m och en Titanium men där verkar det vara en kabel inblandad. Eftersom det väl inte finns IR på varken iBook eller en Titanium så är ju den lösningen utesluten.

1
Bevaka tråden