Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
För att komma åt Fasttracks MP3-nätverk, music city behövs någon av sökmotorerna Morpheus eller KaZaa. Inget av dessa verkar finnas till macen. Vet någon hur man kan komma runt det? Alternativa sökmotorer?
Skapades ursprungligen av: Jont Olof: För att komma åt Fasttracks MP3-nätverk, music city behövs någon av sökmotorerna Morpheus eller KaZaa. Inget av dessa verkar finnas till macen. Vet någon hur man kan komma runt det? Alternativa sökmotorer?
/JO
Tyvärr Jag har varit i kontakt med Niklas Zennström på FastTrack om en Mac-verision (han blev f.ö stämd idag av några skivbolag). Senast sa han att dom har börjat men det är en lång bit kvar. Du kan läsa mer på: MacNytt Sök på Kazaa och du får upp 3 nyheter som jag skrivit om detta.
Bättre nyheter: Direct Connect kommer snart till Mac Det är ett redigt bra program med massvis med användare. Där skapar dom olika sektioner, typ en grupp med ADSL och minst 30 Gig, kravet för att komma in i den gruppen är med andra ord att man har 30 Gig utdelat och en ADSL lina
Är det möjligt???
Man blir ju alldeles darrhänt av iver...
Jag kollade på deras hemsida http://www.neo-modus.com/
och där nämns inget...
Jag instämmer med psychozz:
VAR? VAR? VAR?
Jag tycker inte Morpheus är så rörigt. Det gäller bara att söka lite mer specifikt så brukar man få bra sökresultat.
Dessutom är det en bra funktion att den laddar delar av samma fil från flera användare samtidigt, så att man kommer upp i högre nedladdningshastighet totalt.