Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2002-07-04 11:41

OK. Plats och datum är klart, men ingenstans hittar jag info om vilken tid som gäller. Är det bara jag som drabbats av akut selektiv blindhet, eller finns det verkligen inget angivet?
Frågan har ställts i grannforumet "Uppdatering 29 juni", men ingen har lyckats lämna ett klart svar på när 99mac-expot går av stapeln. Därför ställer jag den här, med risk att göra bort mig totalt om det skulle visa sig att det står nånstans där jag borde ha sett det...
Någon?

• Medlem
  • Uppsala
  • 2002-07-04 15:03

Jag har lyckats hitta nån sorts preliminär info om tider i diskussionen "99mac.com söker utställare". Var annars?

"Vi siktar på en heldagsevent där vi öppnar dörrarna före lunch och har öppet till ca 20.00 på kvällen."

Våra frågor verkar ju inte få nåt mer klargörande svar från arrangörerna, så vi får väl anta att det inte är riktigt klart med tiderna och att de har så himla mycket att göra att de inte hinner skriva "Vet ej" eller "mer info kommer snart"...

Tider borde väl dyka upp inom en snar framtid. Men jag håller med om att det borde ha kommit upp vid det här laget.

Jag som tänkte försöka få en av de 100 biljetter som släpps utanför undrar ju smått när jag behöver börja köa? Skall man ta med sig en sovsäck och börja kvällen innan kanske?

Man får väl åka på morgonen och ta med sig iBooken och iPoden, då borde man kunna slå ihjäl ett par timmar innan de öppnar..

Programmet är inte spikat till hundra procent ännu. Det är därför vi inte har kunnat meddela någon exat tidpunkt ännu. Det är svårt att få ihop allt i semestertider.

Räkna med att vi öppnar runt 11-12. Vi återkommer självklart med mer exat tid så snart vi kan. Sändningen börjar 15.00.

[ 04 Juli 2002, 17:28: Meddelandet ändrat av: Christian Åhs ]

1
Bevaka tråden