Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skulle du vilja ha ett 99mac mailkonto?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Alla vill ha en kul mailadress, gärna någonting som visar vem man är. Hotmail & Yahoo har börjat ta betalt om man ska ha fullservice med POP - och hur kul är det med Hotmail egentligen?

Skulle du vilja ha en "[email protected]" mailadress?

Vi talar om en komplett mailtjänst, reklamfri, blixtsnabb i jämförelse med Hotmail och .Mac, Mac-baserad med Webmail, POP, IMAP och allt det där andra.

Skulle du vilja ha en 99mac.com mailadress?

Klart gratis ä godast men jag skulle kunna betala lite för en så bra mail som jag antar att det skulle bli

Bara det inte blir krångligt att betala för de lite yngre (under 18) medlemmarna..

Sen min .mac dog har jag haft en lite osäker mail. Den är ganska tuff men det är en kompis som har hand om den och han har en tendens att spilla öl på sina servrar...

Frågan är om någon är intresserad av en betalmejl via 99mac så länge du kan få sådana som dogmail (www.dog.com) och elvismail (www.elvis.com) gratis?

/Hound dog

Ola: det var ju exakt det som denna fråga gäller!

Tydligen så finns det ett helt gäng!

[email protected] en super bra idé.
Det är värt en slant;)

Niklas

  • Medlem
  • 2002-11-10 16:09

Klart man kan tänka sig att betala en liten slant för en så snygg mailadress.

Jag tillhör skaran som skulle tänka sig betala, men lever i ett överflöd av mailkonton. Visst skulle det vara jätteballt med [email protected] (den adressen har väl Martin Björnström förtur på

), men jag tror inte jag skulle få någon använding av ytterligare ett konto i dagens läge.

/M

[ 10 November 2002, 16:15: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]

  • Medlem
  • 2002-11-11 09:37

Som Martin ovan så har man ju en och annan mailadress i dagsläget. Eftersom jag dessutom håller mailservrar själv så har man liksom det man vill ha. Vad jag gärna skulle se är ju dock en budgetvariant som endast är ett e-mail alias.

emailalias vore busenkelt att fixa - all epost till "[email protected]" skickas vidare till din vanliga adress.

Inte för att jag behöver en till mailadress, men om det vore gratis så skulle jag skaffa en i alla fall.

[ 12 November 2002, 13:12: Meddelandet ändrat av: Patrik Skulski ]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-14 17:15

Vore kanon! Sedan jag av snålhet inte skaffade .mac, kör jag hotmail :rolleyes:

Vänligen, Ylan

Kör själv home.se och det funkar utmärkt.

Gratis är det också.

1
Bevaka tråden