Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Som ni vet så anordnar vi pubkvällar varje vecka med rullande schema. I Stockholm, Göteborg, Malmö och Umeå träffas vi och dricker öl, snackar lite om livet, diskuterar Macintosh och aktuella problem osv. Mycket trevligt!
Nu undrar vi: kommer du på nästa MacPub?
Ps. Bilder ifrån dom senaste pubkvällarna hittar du i bildarkivet.
[ 29 Oktober 2002, 09:22: Meddelandet ändrat av: Martin Björnström ]
Liknar något vi kallade "Bobby Mojja" då jag hoppade in och jobbade på Tango i Val Thorens 94.
Alla vita spritsorter i batteriet+ Baileys+ mjölk.
Effekten liknande Long Island, smakade oboy och vackert 99Mac brun. Mycket yrsel i ett glas.
Dock inte något för "sofistikerade" sällskap. Men den satte en Dj..la fart på gästerna på afterskin.
T-son
Underbart! Längtar redan och har velat se en Stockholms träff länge nu. Det var ju förra året vi sågs sist och det var kul (expot).
Är det här det talas om exakta datum när och var?
Just nu är det så många förslag ute och trådar på 99mac som snackar hej vilt.
Eftersom den 7:e (som är Torsdag och inte fredag)är ganska ju ganska snart.
Är det denna tråd jag får mitt "slutgiltiga svar" eller
Eller görs det ett utskick via email månne?
quote:Skapades ursprungligen av: Gambit: Underbart! Längtar redan och har velat se en Stockholms träff länge nu. Det var ju förra året vi sågs sist och det var kul (expot).
Är det här det talas om exakta datum när och var?
Just nu är det så många förslag ute och trådar på 99mac som snackar hej vilt.
Eftersom den 7:e (som är Torsdag och inte fredag)är ganska ju ganska snart.
Är det denna tråd jag får mitt "slutgiltiga svar" eller
Eller görs det ett utskick via email månne?
Mvh,
Gambit/Maria
Jag tror du får det slutgiltiga svaret på 99mac´s förstasida. Allt du behöver göra är att ha koll på den oranga rutan.
Hade verkligen tyckt det var trevligt att dyka upp till Malmöträffen den 12:e, men dessvärre är det dagarna innan min lön och jag kommer att vara luspank just då. Och det är inget kul att sitta och dricka vatten när hela omgivningen dricker bärs...
Edit: stavfel, vad annars.
[ 29 Oktober 2002, 21:16: Meddelandet ändrat av: PJW ]
quote:Skapades ursprungligen av: PJW: Hade verkligen tyckt det var trevligt att dyka upp till Malmöträffen den 12:e, men dessvärre är det dagarna innan min lön och jag kommer att vara luspank just då. Och det är inget kul att sitta och dricka vatten när hela omgivningen dricker bärs...
quote:Skapades ursprungligen av: PJW: Hade verkligen tyckt det var trevligt att dyka upp till Malmöträffen den 12:e, men dessvärre är det dagarna innan min lön och jag kommer att vara luspank just då. Och det är inget kul att sitta och dricka vatten när hela omgivningen dricker bärs...
Edit: stavfel, vad annars.
Dyker du upp i gbg bjussar jag på en bärs...
Klippa där! Nåväl, på villkoret att jag får bjuda på ett par stadiga glas i Malmö (när slantar anlänt vill säga!). Skål!
quote:Skapades ursprungligen av: PJW:
Klippa där! Nåväl, på villkoret att jag får bjuda på ett par stadiga glas i Malmö (när slantar anlänt vill säga!). Skål![/QB]
Inga problem, lovar att det går bra... Vilka ställen gäller i Malmö nudå? Har inte varit där på ett tag... Minns bara de ställen jag INTE vill gå på
(finns den sjuka klubben kvar på scandic? Med afrika-tema & live pianist?)