Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilket tangentbord använder du?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-21 10:53

Det är inte bara val av mus som är viktig för att trivas med sin maskin - vi fingrar ju en hel del på tangenterna också! Hur ser ditt tangentbord ut...?

Logitech ??

Jag har faktiskt tangentbordet som följer med iMacarna trots att jag har ett Apple Pro bord liggandes...

Jag saknar nämligen en start knapp på dom nya Pro tangentborden...
Eftersom min burk står på golvet (eller ja, på en 3-4 telefonkataloger) så är det lite buckligt att komma åt powerknappen när man ska dra igång harven...

Har iofs sett (men det var länge sen) att det finns ett USB tillbehör som har just denna funktion, att starta Macen alltså, och man fäster detta tillbehör på sitt Pro tangentbord...
Kommer dock inte ihåg vad tillverkaren heter, är osäker på om den prylen fortfarande finns att tillgå...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-21 11:41
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Johan Arvidsson:
Logitech ??

= "Annat..."

• Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2002-09-23 07:00

Använder en Logitech Internet Navigator Keyboard.

Varför fanns inte Logitech och M$ med bland alternativen. Det måste ju vara fler som använde Logitech än MacAlly?!

Lars

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-23 12:10

Verkar som om vi föredrar Apple original iallafall...

Till er som saknar Logitec; kryssa i "annat" och kommentera här! Min miss att inte ta med det... :rolleyes:

[ 23 September 2002, 12:12: Meddelandet ändrat av: Thomas ´´Clavius´´ ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Thomas ´´Clavius´´:
Verkar som om vi föredrar Apple original iallafall...

Till er som saknar Logitec; kryssa i "annat" och kommentera här! Min miss att inte ta med det... :rolleyes:

Att ha och att föredra är inte alltid samma sak

Gambit

Jag kör också med Logitech Internet Navigator Keyboard.

Jag kör med ett gammalt Apple Extended pch en ADB till USB adapter. Fungerar super och har mycket bättre känsla i tangenterna.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: 12moons:
Jag har faktiskt tangentbordet som följer med iMacarna trots att jag har ett Apple Pro bord liggandes...

Jag saknar nämligen en start knapp på dom nya Pro tangentborden...

Du kan ju ha båda inkopplade, det ena bara till start

1
Bevaka tråden