Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skall vi ta fram egna t-shirts på 99mac?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-21 11:12

Frågan har kommit upp ett par gånger nu; det verkar finnas ett visst intresse av att bära 99mac-t-shirts...

Så, är du intresserad?!?
(underlaget för den här omröstningen kan vara avgörande för om det blir av eller ej).

Ahh...skönt att vara först att rösta. Så mitt resultat är väl inte så anonymt direkt.

Måste dock påpeka att jag kan tänka mig flera olika färger så jag köper nog även om det blir någon annan än den jag röstade på.

verkar som man inte kan rösta om man svarar nej på fråga 1 - valfusk?

99mac-brun med vit URL på bröstet röstar jag på. Ska nog göra en själv förresten...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-21 12:46
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Kenneth Pilo:
verkar som man inte kan rösta om man svarar nej på fråga 1 - valfusk?

Eh - får väl kryssa i "annan färg/utseende" och komma med förslag på annan häftig t-shirt!
Kanske med "99reklam"...

Tycker det skulle vara coolt med en brun och en svart variant.

• Medlem
  • Piteå
  • 2002-09-21 18:12

Grå är ju snyggast!

Tror alla som ville ha en svart tröja har problem med armsvett

• Medlem
  • Göteborg
  • 2002-09-21 20:42

Svart, brun eller grå t-shirt, tycker jag. Helst svart! Min favoritfärg så klart! Eller varför inte alla tre? Jaja, kanske en kostnadsfråga också? Men logotypen bara måste bytas ut annars kommer jag aldrig ta på en en 99mac.com t-shirt. Logon borde se mer modern och tuffare ut. Nu är den ju bara mesig och amatörmässig.

Om/när det blir dags så kommer jag fixa detta. Men det är lite saker på gång som ni alla inte känner till så det är inte aktuellt just nu. (lagom mystiskt eller hur?)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-23 12:16

Det verkar som om vi vill ha en snygg t-shirt i julklapp....

• Medlem
  • Lund
  • 2002-09-23 16:24

Jag har bara en liten nyfiken undran. Vad menar ni med grå?

En slät grå kan vara snyggt, tycker jag. Men grå-melerat är nog bland det fulare man kan hitta. Typiskt "marknads-tröjor" à la "Absolut Svensk", "Öl har byggt denna kropp" eller dylikt. Usch.

1
Bevaka tråden