Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

italien skyskraps krash

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-04-18 18:23

hörde precis rykten att det skulle just nu ha hänt en flyg krash i en skyskrapa i italien
http://www.tt.se/ejjs.asp
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,156936,00.html

[ 18 April 2002, 18:26: Meddelandet ändrat av: Ekelund ]

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-18 18:49

Kraschen verkar ha varit en olycka. Piloten skickade ett SOS före kraschen. Det var något sorts vajsing på landningsstället.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-18 19:24

Intressant att man i ett sådant läge väljer (?) att krascha in i stadens högsta byggnad...
Landningsstället? Det går i det flesta fall att buklanda...på marken...i en park...på en gata.
Men inte i en skyskrapa.

Kanske stackar´n fick en hjärtinfarkt av rädsla och tappade kontrollen.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-18 19:40

Jo, det är konstigt. Piloten borde väl ha kunnat undvika Pirelli-huset, en av de högsta byggnaderna i Milano, och istället kraschat i en park, ett parkeringshus, mitt på ett torg eller något annat ställe där det inte fanns så mycket folk. Men det kanske inte fanns tid till eftertanke.

• Medlem
  • 2002-04-19 09:31

Eller också var han bara less på alla särskrivningar...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Enar:
Eller också var han bara less på alla särskrivningar...

Klockren!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-19 12:55

Hehe! Bravo.

"italien skyskraps krash" <-- fint

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-20 00:26

Ett klassiskt exempel:

Han kanske fick en tvångstanke. Som när man går över en bro och helt plötsligt får för sig att slänga i väskan man bär på. Eller om man står och jobbar vid nån maskin och plötsligt får tanken "undrar om armen slits med om jag petar snabbt på den där fräsen".

Jag vet inte hur det är med er, men jag får såna prylar för mig hela tiden.

Jag har en jobbig tvångstanke i samband med drift av känsliga datorer:

"Åh, nu har jag äntligen fått servern att tuffa felfritt igen efter senaste megakraschen.
Undrar om den där betan som orsakade allt funkar bättre nu när jag har formatterat om hårddisken..."

1
Bevaka tråden