Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod - GRATIS !!!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Frågar mig vad Apple sysslar med. Provhandlade en Powerbook 550 och beställde med 30GB men INTE någon iPod. Trots detta så ser det ut så här i de 2 skärmdumparna och man kan ju hoppas att dom tänker skänka bort dom. Förmodligen är det en MEGA-blunder nu igen OM inte så är det en tidig julklapp!

Felet eller om man så vill erbjudandet finns på de svenska AppleStore sidorna och inte på de amerikanska... ska kolla AppleStore i Norge och Danmark även om det är lättare att tro på tomten... / Olle /

Blir nu lite ställd... Erbjudandet eller felet finns för Sverige, Norge och Danmark. När jag kollade England och Frankrike så hade dom inte detta... - ska man tro på tomten kanske ??? Det är väl ett önsketänkande att dom provar på en mindre region om dom kan öka försäljningen dramatiskt av Powerbookarna. OM det vore sant så bidde det rena rusningen efter macar... säg den PC-återförsäljare som skulle kunna stoppa den migreringen

Ringa och fråga AppleStore är nog det rätta tror jag. Jag har svårt att se att detta inte skulle vara ett misstag.

Har skrivit till en som sitter på Apple Nordic Executive Realations avdelning och "larmat", får se vad dom svarar - har dom ändrat närmsta dygnen så vet vi bättre. Det här är inte första gången som dom gofar, för någon månad sedan skrev dom att AirPort ingick i 550-modellen... det tog dom ca: 1 dygn att rätta efter att jag var på dom om felet. Fast tanken är intresant - hur skulle försäljningen påverkas om det ingick en iPod vid datorköp. Nu är jag inte så naiv att jag tror dom skulle våga göra så - fast önskedrömma kan man ju. Betänk att det väl under en längre tid ingick en brännare till Powerbookarna så priskillnaderna mellan brännare och iPod kanske inte är så stor... iPoden en egenutveckling som bara tog 6 månader kanske inte är så extremt dyr som många vill tro. Jobs sa vid demovisningen av iPoden i alla fall att det tog 6 månader. Fast det här är säkert för bra för att vara sant.

• Medlem
  • 2001-11-21 01:29

pewe har helt rätt i tanken.
Däremot knappast i det mindre begåvade tugget/språkbruket...

• Oregistrerad
  • 2001-11-21 11:07

Palle: Nej, så visst är det tur att det är ett datorforum och inte ett språkforum

Jag håller med, och försöker samla till 100 inlägg, snart där:P

• Medlem
  • 2006-02-20 13:18

taikonaut denna tråden är FEM år gammal, så jag tror nog att han har fått reda på hur det blev med iPoden.
Ganska onödigt att dra upp den för att få skriva sitt 100:e inlägg.

• Medlem
  • Harestad
  • 2006-02-20 17:28

Hehe att ingen reagerade förns nu (Muppo) på att han skulle testa med en Powerbook 550 Med hela 30GB hårddisk

Knappast nåt som man kan beställa på dagens Apple Store ...

1
Bevaka tråden