Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya tillbehör till iPod

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Belkin har lanserat några iPod-tillbehör:

iPod Leather Organizer

iPod Clear Case

TuneCast Mobile FM Transmitter

Den sistnämnda tror jag inte är tillåten i Sverige.

• Oregistrerad
  • 2003-02-28 11:05

Blir det stopp i tullen om man beställer Radio Transmittern? Någon som beställt en sån eller liknande av annat fabrikat? Vore ju ganska så fint att koppla till PB:n...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-28 11:14

Förstår inte varför du ska koppla den till PBn, fungerar ju med vanlig FW.. nu missar jag som vanligt något uppenbart här

Mer intressant är väl att få all musik tillgänglig i bilen och varhelst annanstans man går, bara man har sin iPod och det finns en radio... helt underbart

• Oregistrerad
  • 2003-02-28 22:01

Eeeh, kanske för att få musiken/ljudet ur Powerbooken till stereon trådlöst. Inget som säger att den måste användas till en iPod, right?

• Oregistrerad
  • 2003-02-28 23:15

Ok, kan man köpa Leather Organizer i Sverige? I så fall vart?

Jag vet inte, tillbehören är ju rätt nya än så länge. Men Belkin är ju rätt stora så chansen att nån tar hem det borde ju finnas.

• Medlem
  • International user
  • 2003-03-01 17:09

tjena,

har precis köpt en bil och jag lurade lite på en iTrip eller annan FM-sändare för att kunna lyssna på iPoden i bilen. Till frågan:

Blir det mkt sämre ljud med en FM-sändare jmf med en kassettadapter?

Bilen här har kassettdäck så jag skulle ju kunna köpa en kassettadapter istället men då kan jag inte använda iPoden i bilen hemma i Sverige som har bara har CD. Om det är stor skillnad på ljudet så skippar jag nog FM-sändaren tillsvidare...

1
Bevaka tråden