Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

från 10 till 10, fast nya versionen.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

prylkåta jag har tänkt att uppgradera från touchwheel-versionen av 10GB iPoden till den NYA 10GBaren.

Nu ställer jag frågan till er som kört båda modellerna.. vad tycker ni är bättre i den nya podden? Framför allt ljudet är jag nyfiken på, hur låter den nya jämfört med den gamla? Då menar jag kvalitetsmässigt på elektroniken OCH styrkan på utsignalen.

• Oregistrerad
  • 2003-07-30 19:59

Jag har den gamla iPoden och min sambo har den nya, det är samma skit båda två. Uppfatta nu inte det här som en negativ kommentar för det finns ingen bättre .Mp3 spelare (mig veteligen) på marknaden, tyvärr så är AD-omvandlarna inte vad de borde vara i iPoden. Har du riktigt bra lurar så är drygt halv volym vad som är acceptabelt innan det börjar låta riktigt illa!

Men å andra sidan så är det väl inte iPodens grej heller, HiFi alltså, det är ju trots allt en .Mp3 spelare (den bästa i sin klass)

jomen till det priset tycker man att hifi-sound borde ingå

och tydligen så är det ju mycket bättre ljud genom dockan på den nya.. det kanske helt enkelt är svårt att hitta bra kretsar som får plats i den?

själv har jag kommit ner från pryltokigheten ett tag. tänkte spara pengarna tills jag hittar något oumbärligt

1
Bevaka tråden