Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

samtliga mjukvaror hänger sig

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-08-19 23:43

jag vet inte hur många som kör windows här. så jag får väl kanske akta mig lite. men, fick min 15gig idag. den är fin.
men ingen av mjukvarorna funkar bra. testade musicmatch (dömt att misslyckas), provade ephpod och sist xplay. varenda jävel hängde sig efter att man hade fört över ungefär ett album.
vad ska man köra och behövs det nya firewiredrivisar måhända?

fan. fan. fan. hej /viktor

Citat:

Skrevs ursprungligen av slem
jag vet inte hur många som kör windows här. så jag får väl kanske akta mig lite. men, fick min 15gig idag. den är fin.
men ingen av mjukvarorna funkar bra. testade musicmatch (dömt att misslyckas), provade ephpod och sist xplay. varenda jävel hängde sig efter att man hade fört över ungefär ett album.
vad ska man köra och behövs det nya firewiredrivisar måhända?

fan. fan. fan. hej /viktor

har min 10 gigs iPod och tillfälligt PC och musicmatch funkade finfint tills än dag då det aldrig mer startade! har installerat om osv. men det vägrar att starta! körde då EphPod för att lägga till några album och det gick bra men det är svårt att hålla i ordning på albumen! sen dess har jag inte ens kopplat in min iPod i en PC! Väntar på nya PowerBook nu istället.
iPod för PC suger rätt hejdlöst

• Medlem
  • 2003-08-22 13:49

Jag har avinstallerat musicmatch och kör bara ephpod. Det funkar bra för mig. På www.ipodlounge.com finns mkt tips för windows-användare och för flera olika program. kolla under "new forums".

1
Bevaka tråden