Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min nya iPod har skrapmärken

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Fick min nya leksak idag och märkte att den finns konstiga skrapmärken på den, delvis på displayen. Ser ut som små "v".

Vet Ni hur Apple ställer sig till sådant?
Såg den först efter att ha kopplat upp den till datorn och överfört musik.
Skall man då skicka in den till de och vänta flera veckor på en ny?

  • Oregistrerad
  • 2003-09-27 10:54

Ring och klaga! Var det märken på den när du fick den så får de lösa det!

Vilken modell är det du köpt? När beställde du den?

Ska beställa en nu snart.

/Stefan

en 20GB ny blev den. Beställde den för 2 veckor sedan och fick den igår. Men den fungerar inte. Jag skrev om det här och i andra diskussionsgrupper och många har det felet. Vet inte om jag har lust att få en ny i utbyte...massor av fel. Det verkar som om Apple skickar ut felaktiga produkter, vilket inte är riktigt bra.

  • Oregistrerad
  • 2003-09-27 11:12

Vad är det som är fel på den? Förutom skrapmärkena? Jag ska just beställa en 20 Gb (sitter med musen över "beställ" knappen..) och det här fick mig att tveka. Kanske ska vänta några veckor tills det är fixat?

/Stefan

Du kan läsa lite här:

detta forum

annat bra forum

Något måste vara fel, eftersom folk har samma problem med de nya iPoden som kom ut för några veckor sedan.

  • Oregistrerad
  • 2003-09-27 11:47

Sitter just och läser det, surt fick just hem mina tillbehör till iPod:en som jag inte ens har..

Ja ja då blir det kanske en handdator tills vidare...

/Stefan

Jag kan ju höra av mig om jag lyckats lös aproblemen, men jag tror att det blir att sända tillbaka iPoden till Apple. Enligt iPodLounge.com så vet de inte längre vad man skall göra med de....de har förbrukat alla sorts tricks på att lösa felet och jag har ingen lösning själv.

1
Bevaka tråden