Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Eller Inte Köpa?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-10-18 17:23

Jag är väldigt sugen på att köpa en 40gigs IPOD.

men.....

Ska man vara feg och invänta nästa generations IPOD..?
Kommer det en nästa?

och om man ska köpa så har jag fyra alternativ på köpställen men skulle behöva hjälp att välja från någon som vet?

1 Sverige. Mac Butik
2 Från apple.se
3 New York Elektronik Butik
4 Peking nån konstig affär.....

Jag är väldigt osäker på det hele.....Skulle uppskatta synpunkter från proffs....

Tack för hjälp.....

  • Medlem
  • 2003-10-18 17:36

Om du skall använda iPoden till att spela musik som är MP3 komprimerat så räcker 40 GIG till i stort sätt hur mycket musik som helst. Om du kör okomprimerat så räcker det till ca 60 CD-skivor.

Det är bara att köpa;)

  • Oregistrerad
  • 2003-10-25 00:34
Citat:

Skrevs ursprungligen av MP
Om du skall använda iPoden till att spela musik som är MP3 komprimerat så räcker 40 GIG till i stort sätt hur mycket musik som helst.

Det är helt rätt. För den som inte har en otroligt stor musiksamling så räcker 40 GB väldigt långt.

Utan tvekan kommer det komma nya generationer iPod. Det spekuleras redan i hur nästa modell kommer att se ut; ny sorts skärm, och inbyggd trådlös streaming är två heta samtalsämnen men ingen vet riktigt... En sak är däremot säker och det är att lagringskapaciteten kommer att öka ännu mer.

  • Oregistrerad
  • 2003-10-28 11:48

Då är frågan. Hur blir det med battertiden?

Färgskärmar och inbyggt wlan i all ära, men den bör ju vara portabel

Köp köp köp, säger jag.
Det bästa jag någonsin köpt. Min 40gig iPod är aldrig längre än 3 meter ifrån mig...

1
Bevaka tråden