Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"iTunes-knappar " i raden högst upp

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-02-09 08:34

Hej,

Finns det något smart program som gör att man kan ändra låt mm genom enkel knapptryckning på (statusraden) högst upp i osx(kommer inte ihåg vad den kallas, men raden där klockan är) ? Play, next och prev. är allt som behövs.

Något om det finns något sådant program?

Hade
Patrick

Synergy! $5 och hämtas på www.versiontracker.com. Kan testköras i en vecka utan att betala tror jag.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-09 10:28

Synergy är det du söker, otroligt bra.

Dock så har det aldrig funkat i Panther för mig, men enligt utvecklaren skall buggarna jag har vara fixade i 1.0a4 som skall komma snart.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-09 10:29

PTHiTunes Notifier fungerar också bra. Freeware, tror jag.

  • Medlem
  • 2004-02-09 10:57

tackar tackar....jobbigt att många sånna där småpengar kostar flis. Jag skulle hellre bjuda killen som gjort det på en öl än att mecka med visa och grejjer.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-09 21:42

Synergy vs PTHiTunesNotifier.

det verkar dock som PTHiTunesNotifier inte finns längre .

pthitunesnotifier kan hittas hemma hos mig ett litet tag framåt...

http://82.182.92.197/~pointles/PTHiTunesNotifier.sit

it's small... it's free and it's beautifully uninterruptive

  • Medlem
  • 2004-02-09 23:02

Och synergy har kommit i ny uppdaterad 10.3 vänlig version

  • Medlem
  • 2004-02-10 09:31

tackar tackar folk! När vi ändå tuggar om iTunes. Mina låtar har en förmåga att ALLTID komma två gånger om jag drar en album-mapp till en ny playlist? Jag som gör nått fel?

Ursprungligen av Dega:

tackar tackar folk! När vi ändå tuggar om iTunes. Mina låtar har en förmåga att ALLTID komma två gånger om jag drar en album-mapp till en ny playlist? Jag som gör nått fel?

Tror detta har uppkommit med senare versioner av iTunes. Det beror på m3u-filen som man "får" tillsammans med låtarna om man har PC-"kompisar". Ta bort den så slipper du dubbla.

1
Bevaka tråden