Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Modda iTunes

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det något program som gör att man kan modifiera utseendet på iTunes windows upplaga?

• Oregistrerad
  • 2004-03-02 20:53

Jag är inte helt säker, men att göra egna skins till det stöds inte i programmet. Men oroa dig inte, för det finns till exempel på Mac andra program som styr iTunes genom sitt egna gränssnitt som med alla dessa olika Konfabulator-widgets eller Album-cover program. Är osäker om det finns någonting liknande till Windows dock.

• Medlem
  • 2004-07-17 01:03
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Jag är inte helt säker, men att göra egna skins till det stöds inte i programmet. Men oroa dig inte, för det finns till exempel på Mac andra program som styr iTunes genom sitt egna gränssnitt som med alla dessa olika Konfabulator-widgets eller Album-cover program. Är osäker om det finns någonting liknande till Windows dock.

Nej jag kan tyvärr inte hitta något liknande program för PC världen.
Nu är jag ute just efter en liten program för att bara hoppa låtar eller trycka paus men jag hittar inte något liknande till PC. För övrigt går allt jag vill kunna göra på min PC laptop i iTunes (utan att behöva ha programmet aktivt) att göra från docken i OS X. Jag älskar OS X och tycker inte alls lika bra om det system som är installerat på min DELL.

Jag ber om ursäkt nu hittade jag faktiskt det.

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-17 11:23
Ursprungligen av Perry:

Jag ber om ursäkt nu hittade jag faktiskt det.

Hittade du ett program?!! Vart isåfall?

• Medlem
  • 2004-07-17 14:45

Nere till höger där det finns små symboler på aktiva program. Så kan man högerklicka på iTunes symbolen för att utföra de vanligaste kommandona.

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-17 15:09
Ursprungligen av Perry:

Nere till höger där det finns små symboler på aktiva program. Så kan man högerklicka på iTunes symbolen för att utföra de vanligaste kommandona.

Aight... Jag var mer ute efter om man kan byta låt med tangenter som man har på tangentbordet... När iTunes inte är "markerat"...

• Medlem
  • 2004-07-18 03:49
Ursprungligen av Legolas:

Aight... Jag var mer ute efter om man kan byta låt med tangenter som man har på tangentbordet... När iTunes inte är "markerat"...

Ja, det är exakt det jag är ute efter också.
Men man får nöja sig med det som finns till CP!
Känns som det finns högvis med program som kan göra detta på min Mac?

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-18 11:05
Ursprungligen av Perry:

Ja, det är exakt det jag är ute efter också.
Men man får nöja sig med det som finns till CP!
Känns som det finns högvis med program som kan göra detta på min Mac?

Väldigt jobbigt... Men plinga gärna till om du hittar nåt

• Medlem
  • 2004-07-17 17:07

annars kan det vara smidigt med miniplayer istället

1
Bevaka tråden