Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod version 2

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad missar jag för något om jag köper en ipod version 2 istället för att satsa direkt på en version 3?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-10 08:59
Citat:

Vad missar jag för något om jag köper en ipod version 2 istället för att satsa direkt på en version 3?

Bland annat: Designen på den, så som mjukare kanter, tunnare och att alla knappar är optiska.

Sen vissa funktioner i mjukvaran, så som mer spel eller stöd för mer hårdvarugrejjer som ljudinspelare eller digitalafotosparare.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-03-10 16:35

...å andra sidan bör kanske nämnas att 3G-poddarna har dokumenterat sämre batteritid... Fast frågar du mig så byter jag nog inte ut min 3G mot en äldre...

den äldre är större då kan du lika gärna köpa en creative jukebox zen mycke billigare

  • Oregistrerad
  • 2004-03-11 01:01

Nja, att Apple bytte typ av batteri mellan 2gen och 3gen har sina mot och fördelar. Jag tror skillnaden är att andra generationen kan man ladda upp den snabbare, men den har kortare livslängd.

Jag har en iPod 2g 20 GB å den känns väääldigt stoooor... Kommer ihåg när jag klämde på en 3g iPod.... vilken skillnad...

Köper nog en iPod Mini när de kommer hit...

//Daniel

  • Oregistrerad
  • 2004-04-03 02:04
Ursprungligen av macgunde:

Jag har en iPod 2g 20 GB å den känns väääldigt stoooor... Kommer ihåg när jag klämde på en 3g iPod.... vilken skillnad...

Köper nog en iPod Mini när de kommer hit...

//Daniel

Har bara en liten fråga, inget med tråden att göra, men varför kallar du dig Gunde om du heter Danniel?

//C

Ja du... de var nog i högstadiet först jag blev kallad gunde pga att de var några som tyckte att jag liknande Gunde Swan... Så när jag skulle ha ett användar namn så biidde det gunde först, fast det var upptaget på så många ställen så det blev macgunde

Nu så använder jag det namnet liite här å var på internet... Så ifall du ser nån som heter macgunde någonannanstans så e de nog jag

1
Bevaka tråden