Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

nån som kan köpa mini från ebay åt mig? :-/

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Massa som säljs på ebay från tex minime1957 nu billigt..
Ingen som har paypal som kan köpa en extra? :-/
Kan betala en två hundringar för frakt, men jag orkar verkligen inte vänta till sverige releasen

jag orkar inte heller vänta ://

Varför inte registrera ett eget paypal konto och föra över pengar till det från ditt vanliga bankkonto, något som inte tar mer än ett par dagar. Du slipper ju på så sätt att blanda in någon mer eller mindre utomstående i ditt iPod köp.

självklart skulle jag inte be någon annan köpa åt mig om jag själv enkelt skulle kunna fixa paypal.
fast lite svårt nu, eftersom jag inte e vuxen o inte ens har visa-kort.

Du behöver inte ha ett visakort för att registrera ett paypal konto, det behövs bara för att bli "verified". Skillnaden är att du måste först föra över pengar till ditt paypal konto från ett vanligt bankkonto, något som inte behövs om du har ett visa eller annat kort anslutet till kontot.

  • Medlem
  • 2004-03-27 22:29

Tror det är sällan mini slutar på 1900 kr. Vanligare med 2000+. Sen tillkommer frakten på minst $30 till Sverige

Jag har personlig kontakt med den säljaren som jag köpte min mini av.. Ska antagligen köpa ett par till av honom. maila mig ifall det är någon som är intresserad!

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-04-02 13:22
Ursprungligen av adlers:

Jag har personlig kontakt med den säljaren som jag köpte min mini av.. Ska antagligen köpa ett par till av honom. maila mig ifall det är någon som är intresserad!

Vad pratar vi för pengar??

Jag Är Very Very Very Intrserad!!!!

  • Oregistrerad
  • 2004-04-01 22:48

adlers, jag skickade dig ett mail just.

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-04-02 11:10

Det har jag också. Please answer

1
Bevaka tråden