Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod, snyggaste modell?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-28 00:02

Hej jag undrar vilken som ni tycker är snyggaste och mest funktionabla (rättstavat?) Ipod:en? den gamla modellen (2g), de nyare (3g, modellerna, 10-,15-,20-,40gb) eller den senaste Ipod mini?

själv föredrar jag min egna modell, ipod 10gb, liten lätt behändig och exakt den perfekta kapaciteten

//C

Har en 20 GB 2 g... alldeles för stor... gråter ju nästan när jag ser 3 g och minin... :´(

  • Oregistrerad
  • 2004-03-28 17:59
Ursprungligen av macgunde:

Har en 20 GB 2 g... alldeles för stor... gråter ju nästan när jag ser 3 g och minin... :´(

Men 2g modellen har väl sina positiva sidor också? :eek:

  • Oregistrerad
  • 2004-03-28 18:07

Minins skrolljul är sjukt cool.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-28 19:51
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Minins skrolljul är sjukt cool.

har minin scroll? had no idea.....tycker iof att dens design är för.....för..........omogen......om du förstår hur jag menar

Jo 2g har bättre batteritid... köpte min aug. 2002 och batteriet är som nytt
Men jag köper nog en ny iPod eller iPod mini när jag köper en PowerBook, dock så väntar jag tills det kommer en PB G5

Jag är med.
När man får den i handen lär den dock kännas som.. ..ja. bra?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-29 21:12
Ursprungligen av hjalmar:

Jag är med.
När man får den i handen lär den dock kännas som.. ..ja. bra?

men när jag håller min ipod känns det ju...hm....typ......underbart....är itne det bättre? :eek:

Grät nästan också när jag såg 3G första gången, betydligt tunnare och rundare former.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-31 13:08
Ursprungligen av bstark:

Grät nästan också när jag såg 3G första gången, betydligt tunnare och rundare former.

jag blir bara gladare för varje gång jag tittar på den...

1
Bevaka tråden