Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Buckla i iPod 3G

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en 10 GB iPod 3G och har på något underligt sätt lyckats få en buckla i den, antagligen har den kommit i kläm. Bucklan är i metallen på baksidan och det är liksom en utbuckling i skarven mellan plast och metall så att kanten på metallen syns, om ni fattar :p. Har haft en liknande förut men det verkar som om den bucklade ut sig själv efter ett tag, gör dom det eller var det bara konstigt, om inte finns det något bra sätt att få bort den på.

Det är inget farligt men det är otroligt störande.

jag drömde en gång att min pajade att liksom gick i två delar..
och när dagen var slut så var det precis som du säger att man såg kanten men det tröck jag tillbaka och sen dess har det inte blivit igen

Jag har fått en exakt likadan buckla, längs ena långsidan. Dessutom hade jag samma dröm som jiggy ngn vecka innan det hände. Verkar dock inte gå att trycka ihop den för hand. Någon som vet ngt innan min pod fylls med snus och gamla bussbiljetter?

Ursprungligen av svartelorden:

Jag har fått en exakt likadan buckla, längs ena långsidan. Dessutom hade jag samma dröm som jiggy ngn vecka innan det hände. Verkar dock inte gå att trycka ihop den för hand. Någon som vet ngt innan min pod fylls med snus och gamla bussbiljetter?

jag räkade klämma min ipod och jag fick en likadan "buckla" i sidan som resulterade i en rejäl skåra... jag tog dock ett plektrum och pillade tillbaka det.... nu är det endast typ 0.25 mm skåra eller nåt sånt... jag blev livrädd när det hände (den var bara 2 månader gammal) men den fungerar finfint igen

Ursprungligen av mandarinjohan:

jag räkade klämma min ipod och jag fick en likadan "buckla" i sidan som resulterade i en rejäl skåra... jag tog dock ett plektrum och pillade tillbaka det.... nu är det endast typ 0.25 mm skåra eller nåt sånt... jag blev livrädd när det hände (den var bara 2 månader gammal) men den fungerar finfint igen

Du pillade med ett plektrum?! Det låter bra. Hur gjorde du då? Skåran i min är inte mer än en knapp millimeter. Jag funderar på att öppna den och sätta ihop den igen enligt batteribytarinstruktionen, men det är jävligt läskigt.

1
Bevaka tråden