Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Populartitet

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-04-06 22:58

Är det bara jag eller är den "nya" minin mer omtyckt än den "stora" 3g iPoden??

isåfall är jag ensam om att älska den "stora" versionen, mycket mer uppvuxen istället för barnsliga färger

eller?? :eek:

//C

kan det vara så att minin är som den där nya bilmodellen som verkar så häftig i reklamen och i alla tvprogram.....kul på teve men kanske inte tillräckligt annorlunda än sin föregångare för att slå...? jag menar alla vill väl byta upp sig, men hur många gör det?

  • Oregistrerad
  • 2004-04-06 23:08
Ursprungligen av the_mighty_upsetter:

kan det vara så att minin är som den där nya bilmodellen som verkar så häftig i reklamen och i alla tvprogram.....kul på teve men kanske inte tillräckligt annorlunda än sin föregångare för att slå...? jag menar alla vill väl byta upp sig, men hur många gör det?

du har nog rätt, men ändå, liksom vad har minin som inte den "större" har? mindre utrymme har den och dessutom ful (klaga hur mycket ni vill men ajg tycker det).....men liksom.......jag tycker det är som att jämnföra en Ferarri (Ipod 3g) med en ny nissan micra (Ipod mini, jag tycker bilen är ful det är därför den är med i exemplet)

//C

Ursprungligen av the_mighty_upsetter:

kan det vara så att minin är som den där nya bilmodellen som verkar så häftig i reklamen och i alla tvprogram.....kul på teve men kanske inte tillräckligt annorlunda än sin föregångare för att slå...?

Det är väl ingen tvekan om att iPod mini redan slagit igenom. Försäljningen talar ju för sig själv.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-10 14:10
Ursprungligen av Petter M:

Det är väl ingen tvekan om att iPod mini redan slagit igenom. Försäljningen talar ju för sig själv.

Storlek är för mig ganska viktigt. Hellre att jag har med mig 4 gb musik överallt än 15-40gb då och då.
Ett annat exempel är kameror.
Det sägs att den bästa kamera är den du har med dig överallt och inte den stora som tar bättre bilder som dammar i byrån. Vem bryr om en större modell tar bättre bilder, ingen kommer att peka på en bild o säga, denna bild tog du med en bra kamera. Hellre att jag har med mig en (liten) kamera överallt än en stor som jag har med mig då coh då som tar lite bättre bilder.

Hälsningar
Raptor

  • Oregistrerad
  • 2004-04-10 20:25
Ursprungligen av Raptor:

Storlek är för mig ganska viktigt. Hellre att jag har med mig 4 gb musik överallt än 15-40gb då och då.
Ett annat exempel är kameror.
Det sägs att den bästa kamera är den du har med dig överallt och inte den stora som tar bättre bilder som dammar i byrån. Vem bryr om en större modell tar bättre bilder, ingen kommer att peka på en bild o säga, denna bild tog du med en bra kamera. Hellre att jag har med mig en (liten) kamera överallt än en stor som jag har med mig då coh då som tar lite bättre bilder.

Hälsningar
Raptor

Men frågan kvarstår ju, är det bättre att slösa pengar på en liten och dålig kamera som dessutom är dyrare än den stora??

jag sk iof inte säga något som har en Cybershot-u (allstå en mycket liten kamera) fast jag har inte med mig den överallt och jag tycker det är irriterande att det blir bara halvbra bilder....

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-04-10 22:48
Ursprungligen av Archduk3:

Men frågan kvarstår ju, är det bättre att slösa pengar på en liten och dålig kamera som dessutom är dyrare än den stora??

jag sk iof inte säga något som har en Cybershot-u (allstå en mycket liten kamera) fast jag har inte med mig den överallt och jag tycker det är irriterande att det blir bara halvbra bilder....

//C

Har en Minaolta Dimage XI. Den ska ha lite sämre kvalité jämfört med sony's cybershot med 3MP och samma pris. Klart jag väljer dimage xi.

Hälsningar
Raptor

  • Oregistrerad
  • 2004-04-10 23:00
Ursprungligen av Raptor:

Har en Minaolta Dimage XI. Den ska ha lite sämre kvalité jämfört med sony's cybershot med 3MP och samma pris. Klart jag väljer dimage xi.

Hälsningar
Raptor

då har vi delade åsikter, tur att man vet det

//C

Ursprungligen av Raptor:

Storlek är för mig ganska viktigt. Hellre att jag har med mig 4 gb musik överallt än 15-40gb då och då.
Ett annat exempel är kameror.
Det sägs att den bästa kamera är den du har med dig överallt och inte den stora som tar bättre bilder som dammar i byrån. Vem bryr om en större modell tar bättre bilder, ingen kommer att peka på en bild o säga, denna bild tog du med en bra kamera. Hellre att jag har med mig en (liten) kamera överallt än en stor som jag har med mig då coh då som tar lite bättre bilder.

Hälsningar
Raptor

SÅ stor att jag inte kan ta med den överallt är i alla fall inte min vanliga ipod 3g

1
Bevaka tråden