Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Felmeddelande -36

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-04-09 13:30

Jag får felmeddelande -36 efter ett tags synkning. Efter det går det inte att synka mer, jag får felmeddelande -36 direkt. Det händer varje gång, även efter en återställning.

-36 är ju ett generiskt diskfelsmeddelande, kan det vara fel på disken?

iPoden är helt ny, 20GB.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-04-09 17:18

hej!

Testa med att byta firewireport. Om du har andra firewire-prylar anslutna, testa med att koppla bort dessa eller byt port.

  • Medlem
  • 2004-04-09 18:31
Ursprungligen av markus:

hej!

Testa med att byta firewireport. Om du har andra firewire-prylar anslutna, testa med att koppla bort dessa eller byt port.

Tack för tipset, men nu kör jag mot en iBook. Bara en FireWire-port. Jag kopplade ur hårddiskar mm. Jag misstänker att några mp3:or kanske är skadade på något sätt... Finns det något sätt att hitta konstiga filer?

  • Medlem
  • 2004-04-11 01:38

Ingen vidare sprutt i det här forumet direkt...

  • Oregistrerad
  • 2004-04-11 01:51
Ursprungligen av stfm:

Ingen vidare sprutt i det här forumet direkt...

Nej det är lite dött här på iPod.se tror jag är ensam att var online nästan dygnet runt....

iaf alla mina vakna timmar

//C

jag har typ samma problem... frågan är dock om det stannar på samma låt eller om det är olika. För mig stannar kopieringen slumpmässigt. Testa en "reset" av ipoden sa de på apple annars blir det till att skicka tillbaka den på rep... jag får återkomma när jag har testat

Hur går det för er? Fick min lilla vita idag och den gör så.... Har även visat felkod -30....

Får väl ringa imrogon och försöka lista ut vad det finns att göra....

  • Medlem
  • 2006-03-25 16:30
Ursprungligen av nereef:

Vad göra?

Skriva i rätt forum och tråd! Tråden är dessutom 1 och ett halvt år gammal.

1
Bevaka tråden