Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
hejhej allihop!
detta kanske låter lite dumt, men om det är någon vänlig mini ägare som har lust att ge bort (eller sälja) den där lilla fickan som mini'n ligger i när man först öppnar den, så skulle jag vara väldigt tacksam för det!
Jag har nämligen letat efter en cover till min mini, men funnit att jag behöver inte mer skydd än bara något att hålla smutsen borta och det gör den utmärkt!
jag menar den där tunna plastsaken där det står typ "do not steal music osv."
någon som inte behöver den? porto mm betalar jag såklart..
tackar!
Du kan beställa ett sånt från lajo.biz, ett genomskinligt case med en dragkedja. Om du klickar på lilla loggan i fönstret högst upp och skriver i min key, svan21, får du gratis frakt.
Du kan beställa ett sånt från lajo.biz, ett genomskinligt case med en dragkedja. Om du klickar på lilla loggan i fönstret högst upp och skriver i min key, svan21, får du gratis frakt.
Finns det flera trix till att få flera kuponger?=)
Skrev in ditt namn nyss, och fick 5 USD.
Tack för det
hmm, tack så mycket, men jag föredrar fortfarande den lilla original fickan, eftersom den inte märks alls! någon vänlig själ som inte behöver sin?
tack igen svanerik!
Snacka med Lajo genom din beställning på logon-sidan... Du får dom bara en gång så om du har använt dom är dom slut! Gå in på deras forum och ställ frågor där så får du säkert hjälp.