Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hoppar över första låten

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena!
Har ett lite irriterande problem med min ipod. det är en ny 40 gb. Nästan varje skiva jag ska lyssna på så hoppar den över 1:a låten och börjar på låt två. Är det någon annan som har upplevt samma problem?

  • Medlem
  • 2004-04-23 11:56
Ursprungligen av killerbob:

Tjena!
Har ett lite irriterande problem med min ipod. det är en ny 40 gb. Nästan varje skiva jag ska lyssna på så hoppar den över 1:a låten och börjar på låt två. Är det någon annan som har upplevt samma problem?

Jag har upplevt det några gånger faktiskt. Även när man lagt upp en on-the-go-lista. Verkar som om den inte kan läsa första eller nåt....

  • Medlem
  • 2004-04-23 12:08

Samma sak diskuteras bl a
här
Problemet verkar endast lösas genom att byta ut sin Ipod.....

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-04-26 10:02

Har samma problem, väldigt störande. Men hoppar jag tillbaka till låten så spelas den. Det verkar som om det händer när hårddisken måste startas upp och det tar lite tid innan låten kan nås på disken, kanske nån time-out som ställer till det...?

har hänt för mig också nåra gånger så där.. och det kan mycke väl vara nån time out grej tar ju lite extra tid tills låten kommer igång även om det är andra o inte första

1
Bevaka tråden