Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Saknar slumpvis spelning o sökfunktion på iPod'en??

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-04-30 14:29

Är ny och stolt ägare av iPod 40 gb, men saknar två FUNKTIONER:
1. slumpvis spelning av alla låtar eller vissa låtar i en grupp/kategori

2. sökfunktion på viss bokstav, artist osv. (det finns ju hos creatives motsvarighet).

Är det jag som inte hittar dessa funktioner eller?
Tack på förhand!

  • Oregistrerad
  • 2004-04-30 14:43
Ursprungligen av labu:

Är ny och stolt ägare av iPod 40 gb, men saknar två FUNKTIONER:
1. slumpvis spelning av alla låtar eller vissa låtar i en grupp/kategori

2. sökfunktion på viss bokstav, artist osv. (det finns ju hos creatives motsvarighet).

Är det jag som inte hittar dessa funktioner eller?
Tack på förhand!

slumpvis eller shuffle finns under settings......eller "inställningar" och "blanda" och sedan spår......

//C

  • Medlem
  • 2004-04-30 14:49

Söfunktion i iPod sökes??

Ursprungligen av Archduk3:

slumpvis eller shuffle finns under settings......eller "inställningar" och "blanda" och sedan spår......

//C

Tack för snabbt svar.
Sökfunktionen i iPod saknas alltså? Ngn som vet?
/labu

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-04-30 16:14

Någon egen sökfunktion finns inte, förutom då att bläddra på artist, album, spår, genre, m.m. och det blir ganska långa listor att bläddra i, särskilt på en 40gb-iPod...

Hej,
shuffle har jag hittat och det är det enda jag kör...ska man hitta en speciell låt tar det som sagt sin tid. En funktion jag önskar är att man skulle kunna se vilken filsort man kör (tex mp3, AAC) och vilken bitrate (VBR, 128 etc) låten är rippad i, finns det någon addin för det?

Mvh
Marre

Du kan ju göra smarta spellistor som du lägger på podden, då kan du ju få alla mp3-filer i en lista osv... Men det är säkert inte det du söker.

1
Bevaka tråden