Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Mini - distande bas?!

Tråden skapades och har fått 31 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-11-22 12:01
Ursprungligen av wrls:

Du har inte funderat på om det är låtarna som är felet? Jag har haft problem med distande bas jag med men efter omkodning av låten så har det inte varit några probelm. Många som rippar låter ligger på gränsen och det är ofta det som är bekymmret. Jag tror på förslaget mp3gain som givits tidigare i denna tråd då det har hjälpt mig.

Om det nu är fallet varför har jag då inte problemet i andra spelare, både på datorn och andra MP3-spelare? Men det är ju så jävla typiskt iPod att sånt här ska vara så jävla omständigt. Nu ska man ladda hem en jävla massa program och shit som vanligt för att komma tillrätta med det....

  • Oregistrerad
  • 2005-11-23 22:21
Ursprungligen av Issus:

Om det nu är fallet varför har jag då inte problemet i andra spelare, både på datorn och andra MP3-spelare? Men det är ju så jävla typiskt iPod att sånt här ska vara så jävla omständigt. Nu ska man ladda hem en jävla massa program och shit som vanligt för att komma tillrätta med det....

Skicka en del av en låt där det låter som värst till mig så ska jag kolla upp den och jämföra i min iPod mini. Antingen är det fel på rippen eller på ipoden.

thomas.akerlund@comhem.se

Bevaka tråden