Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ska man skicka en mini?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att ha väntat i drygt en månad så har ÄNTLIGEN min mini skickats från apple.com. Jag har beställt den till en polare i Los Angeles och frågan är nu vilket leveranssätt han ska välja hem till kära Svedala? Dessutom är det väl lämpligt om han skriver "Gift" och värde $50 på paketet?

Något mer att tänka på?

Förresten, nån som har beställt en iTrip direkt från Griffin som kan tala om vad det kostade och hur lång tid det tog?

Om han dumpar lådan och skickar den i ett av UPS eller DHL godkänt paket och inte skriver något värde på, bara gift så borde det funka. Skriver du ett värde och använder någon budtjänst så kommer de att ta ut en tullavgift. Råkade ut för det på ett gäng med böcker som skickades från Amazon med UPS...

Tänk också på att skydda den ordentligt.

Fan va schysst med en mini! Grattis!

Ursprungligen av kribba:

Om han dumpar lådan och skickar den i ett av UPS eller DHL godkänt paket och inte skriver något värde på, bara gift så borde det funka. Skriver du ett värde och använder någon budtjänst så kommer de att ta ut en tullavgift. Råkade ut för det på ett gäng med böcker som skickades från Amazon med UPS...

Tänk också på att skydda den ordentligt.

Fan va schysst med en mini! Grattis!

Han ska skicka den med Global Express idag förhoppningsvis, så till veckan kanske man har den i sin hand...

Via FedEx:s tracker så har jag kunnat följa den från fabriken i Shanghai igår, via Alaska och Indianapolis i natt, till LA idag, snacka om bra service!

Speciellt med tanke på att frakten var gratis på applestore. Bara att hoppas att det går lika snabbt till Sverige.

1
Bevaka tråden