Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Saknar funktioner.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Jag saknar vissa funktioner i min iPod. Trodde man skulle kunna spela upp alla låtar som man hade betygsatt som 5-stjärniga men jag hittar inte det nånstans. Vad är meningen med betygen på låtarna?

Trodde åxå att man skulle kunna vakna upp till sin favvo-låt men när jag försöker sätta ett alarm så går det bara att välja "Pip" som ljud. Hur funkar det?

//Jocke

alarm får du välja pip eller musik och betyg 5 låtar får du fixa genom en Smart playlist i iTunes!! nuff said

Ursprungligen av jiggy-diggy:

alarm får du välja pip eller musik

Det finns bara "Pip" när jag väljer "Ljud" i alarm-menyn. Det går inte att välja "Musik". Har en 3G med senaste mjukvaran (2.2). Nån som har en likadan och vet att det ska fungera?

Pip eller musik

Ursprungligen av danlid:

Det finns bara "Pip" när jag väljer "Ljud" i alarm-menyn. Det går inte att välja "Musik". Har en 3G med senaste mjukvaran (2.2). Nån som har en likadan och vet att det ska fungera?

Jag kan välja pip ELLER någon av de spellistor jag skapat i Itunes. Kan det vara så att du inte har några spellistor gjorda?! Prova.

1
Bevaka tråden