Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

uspurchaser.com

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Has anybody tried this site?
They say it's £180 including postage.
I just wondered if anyone has any experience of the site and if it can be trusted...?

  • Oregistrerad
  • 2004-05-07 17:06
Ursprungligen av jonnyjenks:

Has anybody tried this site?
They say it's £180 including postage.
I just wondered if anyone has any experience of the site and if it can be trusted...?

Skulle personligen ALDRIG köpa från denna site. eBay Rulez!

Translation if your not Swede. Personally i would never trust this site!
Hälsningar
Raptor

Ursprungligen av Raptor:

Skulle personligen ALDRIG köpa från denna site. eBay Rulez!

Translation if your not Swede. Personally i would never trust this site!
Hälsningar
Raptor

Heh heh. Jag förstår vad du säger...

I have now bought one (actually two) from EBay.
I have a question...does the power supply work here in Sweden or will i have to buy a transformer or something??

You will have to buy an adapter or charge through your computers firewire port.

OK, kanske lite offtopic men varför skriver jonnyjenks först på svenska och sedan på engelska?

Ursprungligen av oskarrr:

OK, kanske lite offtopic men varför skriver jonnyjenks först på svenska och sedan på engelska?

För att min engelska är mycket bättre än min svenska...

Somebody else mentioned that the power adaptor would work with a swedish power cable plugged into it - does anybody know if this is true?

  • Oregistrerad
  • 2004-05-13 17:14
Ursprungligen av oskarrr:

OK, kanske lite offtopic men varför skriver jonnyjenks först på svenska och sedan på engelska?

HAHAHA!:) den var faktiskt skit bra.

www.clasohlson.se

search for"reseadapter"

You don't need any "reseadapter", the only thing you need is a normal euro cable. Oskarrr skriv inte saker du inte vet något om...

The euro cable costs about 20 kr and is sold in most electronics shops...

Ursprungligen av sebobastian:

You don't need any "reseadapter", the only thing you need is a normal euro cable. Oskarrr skriv inte saker du inte vet något om...

The euro cable costs about 20 kr and is sold in most electronics shops...

Annnars kan han ju bara ta sladden från en bärbar radio eller ngt liknande och plugga in.

You could take the cord from a portable stero or something like that and plug-in to your us adapter.

Ahem.

Crazily, I have now purchased two ( ) mini IPods from ebay, so when they arrive I might have one to sell to somebody here if there's anyone interested...

Ursprungligen av sebobastian:

You don't need any "reseadapter", the only thing you need is a normal euro cable. Oskarrr skriv inte saker du inte vet något om...

The euro cable costs about 20 kr and is sold in most electronics shops...

Jag missuppfattade väl bara det han skrev . . . du behöver väl inte bete sig som en bitch för det

1
Bevaka tråden