Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Video/DVD-innehåll

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har nu imporeterat hela mitt skivbibliotek, ca 30.000 låtar. (Okomprimerat på 4 300GB diskar, om ni undrar).Jag har ett tiotal skivor med "bonus DVD" samt otaliga med Quicktime-innehåll. Finns det något smart sätt att integrera detta till övrigt iTunes-innehåll så att det blir lätt att hitta och lätt att spela upp? Jag tycker det finns ett värde i att veta på vilken skiva filmen fanns, så att katalogisera det i samma struktur som iTunes vore det bästa... Förhoppningsvis integrerar Apple lite videofunktioner i 5.0...

• Oregistrerad
  • 2004-05-22 08:29

Iaf i nya iTunes kan man ju titta på trailers och dylikt från Quicktime.com, så det låter ju inte helt omöjligt att det borde gå att lösa på något sätt. Om inte annat på ett sätt som det inte är meningen att man ska kunna göra

Ursprungligen av raZmus:

Iaf i nya iTunes kan man ju titta på trailers och dylikt från Quicktime.com, så det låter ju inte helt omöjligt att det borde gå att lösa på något sätt. Om inte annat på ett sätt som det inte är meningen att man ska kunna göra

Just ett sånt sätt jag tänkte mig! "Någon" borde ha en liten fix/hack som gör det jag efterlyser...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-26 12:26

Varför har du importerat okomprimerat?

1
Bevaka tråden