Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trasiga hörlurar - bästa sättet att kontakta apple?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Mina hörlurar till min någon månad gamla iPod har börjat knastra riktigt mycket på sistonde. Var lite knaster redan när jag fick dem men om man vickade på sladden så gick det bort så jag brydde mig inte så mycket. Nu dock så hörs det sämre och sämre hela tiden.
Tittade runt på apple.se för support mm fast hittade inget bra svar till var jag ska ta kontakt om någonting har gått isönder osv.

Har ni någon bra mail, telefonnummer så skriv här!

Ursprungligen av funkyfreD:

Hej. Mina hörlurar till min någon månad gamla iPod har börjat knastra riktigt mycket på sistonde. Var lite knaster redan när jag fick dem men om man vickade på sladden så gick det bort så jag brydde mig inte så mycket. Nu dock så hörs det sämre och sämre hela tiden.
Tittade runt på apple.se för support mm fast hittade inget bra svar till var jag ska ta kontakt om någonting har gått isönder osv.

Har ni någon bra mail, telefonnummer så skriv här!

ring 0858771130 det är till apple support du får antagligen nya lurar...ett tipps är att testa dem i ngn annan apparat för att se att det är de som är snder...det kan vara utaget i iPodden också...men ring applesupport

Ok, tack för svaret!

Ursprungligen av funkyfreD:

Ok, tack för svaret!

hur gick det sen? fick du nya? för jag har samma problem.

1
Bevaka tråden