Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laddar men får bara halvfullt?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
jag har precis fått en 20GB 3G-ipod, men jag har lite problem med laddningen. Jag laddar via firewireporten, men efter att laddningen avslutats och jag kopplar loss iPoden är batteriindikatorn bara typ 75% ifylld? Är det normalt eller har nåt gått snett?

Jag har inte kört ipoden så länge utan att ladda än, så jag vet inte hur länge batteriet räcker, men man blir ju lite orolig...

Ursprungligen av Måns Jonasson:

Hej,
jag har precis fått en 20GB 3G-ipod, men jag har lite problem med laddningen. Jag laddar via firewireporten, men efter att laddningen avslutats och jag kopplar loss iPoden är batteriindikatorn bara typ 75% ifylld? Är det normalt eller har nåt gått snett?

Jag har inte kört ipoden så länge utan att ladda än, så jag vet inte hur länge batteriet räcker, men man blir ju lite orolig...

Grattis till ditt köp Måns, det är så här att när du laddat din iPod är det inte altod den visar full men när du använt den ett tag typ 5 min så borde den visa fullt. Batteri indikatorer är aldrig jätte bra bara så att du vet det spelar ingen roll vilken typ av apparat det är!

1
Bevaka tråden