Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skillnad mellan generationerna?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Går i tankarna att köpa en iPod, men skulle vilja veta vad som skiljer de olika generationerna åt? Motiverar det det högre priset etc? Har sökt på forumet men inte hittat någon lista på förändringar, men det är säkert någon som sitter och trycker på en!

Gen. 3 har knappar och är betydligt mindre än gen. 2 och gen. 1. Men jag skulle vänta på att apple släpper nya, tror att de gör det inom de närmsta veckorna...

• Medlem
  • Torsby
  • 2004-06-07 08:42

Sen har generation 3 sämre batteritid än tidigare generationer...

• Oregistrerad
  • 2004-06-07 11:36

asså, batteritiden är ärligt talat på gränsen till urusel tyvärr

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-06-07 18:25
Ursprungligen av Seoulenite:

asså, batteritiden är ärligt talat på gränsen till urusel tyvärr

Jag håller med, det är väldigt dålig batteritid. Funderar nästan på att köpa ett Belkin-batteri...

• Medlem
  • 2004-06-07 21:48

Köp en iPod Mini nu eller vänta tills iPod Gen 4 kommer, borde ju komma i år iaf.

Det finns väl inget som tyder på att det skulle komma en "4G-iPod" nån gång snart. Däremot kommer det nog en kapacitetsökning snart (60GB).

• Medlem
  • 2004-06-08 12:08
Ursprungligen av Stäck:

Det finns väl inget som tyder på att det skulle komma en "4G-iPod" nån gång snart. Däremot kommer det nog en kapacitetsökning snart (60GB).

Det är iof sant, men man kan ju alltid hoppas
Är ju bara massa rykten som flyger runt på Internet men man vill gärna tro på det.

Jag hoppas på att det _inte_ kommer en 4G nån gång snart, så blir inte min 3G omodern lika fort.

1
Bevaka tråden