Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur få in iPoden i eXo och eXo2?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar lite hur man får in iPoden i Lajos eXo och eXo2. Är det igenom display eller knapphålet i första fallet? Blir inte själva "silikongummit" i så fall uttöjt av denna behandlig? Och hur funkar det då med eXo2?
En annan fråga: Är det som en skåra i på baksidan och på sidorna i eXoflp? Som om den vore sönderklipt?

Vad ska jag välja jag velar mellan eXo, eXo2 och eXoflp. Vore ju bra att botten är lite lös så att man kan ha den i dockan, men samtidigt har ju flp:n "gummi" över knapparna, vilket jag tycker verkar sämre än eXo där knapparna ligger fria.
Argh...kan inte bestämma mig :S

/P.K.

Exo flp är skitbra, det funkar kanon med docken. Ska du ha exo och dock ska du ha exo flp. För att få det att glida lättare med knapparna kan du pudra exo:t med potatismjöl, det har jag gjort, det är kanoners. Bra med gummit för man kan ta upp den när det regnar m m. Köp en iShade också, det är grymt bra.

Gummit blir inte uttöjt, du kör det genom displayhålet. Jag kollade på Lajos forum och en snubbe hade tagit in iPoden genom lilla sladdhålet och det hade funkat bra. Grym kvalitet på silikonet.

Det ska inte vara hål i dom. Det är hål som är utstansade och ett fäste för bältesclip på baksidan av exo flp.

beställ med min key, svan21 så får du gratis frakt om det är första gången.

1
Bevaka tråden