Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mini ÄR försenad IGEN

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jävligt dåligt av apple. jääävligt dåligt. april, maj, juni, juli, och nu augusti/September???
heeelvete.

källa: macoteket

Jag ser ingenting på www.macoteket.se om detta. Redovisa gärna din källa för oss!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-11 10:49

Om du går in under sektionen iPod och sedan Mini och klicka på knappen "leveransdatum" eller "i lager" eller vad den nu heter så kommer det upp en popup där det står 40 dagar

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-11 11:03
Ursprungligen av lergell:

Om du går in under sektionen iPod och sedan Mini och klicka på knappen "leveransdatum" eller "i lager" eller vad den nu heter så kommer det upp en popup där det står 40 dagar

Tur då att jag lyckades köpa en sprillans ny iPod mini (silver) häromdagen för 2800 kr. via en annons på nätet.

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-06-11 11:01

så jävla dåligt....det får bli ebay

Ursprungligen av tayeh:

så jävla dåligt....det får bli ebay

Helt rätt. Jag har också lagt ner alla hopp om att köpa i Sverige. En broder löste detta för mig - han tog hem ifrån USA. Kolla om du inte har nå´n kontakt/släkt/etc. därborta. Kanske nå´n "väns vän"? Garantin är världstäckande så jag ser inga problem med att importera minin.

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-06-11 12:16

ijohannes:vad kostade ipoden i en vanlig butik där? hehe..jag har en släktings släkt, som bor i usa

Köp!

Brorsan tog hem 6 minis, 6 itrips, 6 armband. Blev kanondeal! 249 dollar + ev. VAT (några få procent = vår moms). VAT varierar beroende på stat, men du landar kring 2000:- med dagens sköna dollarkurs.

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-06-11 12:21

tog han 6 st?..har han bågra till salu

Ursprungligen av tayeh:

tog han 6 st?..har han bågra till salu

Jo, jag tror faktisk det...

Jag ska ha en, en till han själv, mamma och lillasyrran = 4

6-4 = 2 kvar...

Hm... jag ska kolla det där år dig. Får det lov och vara en iTrip (köpte 6 sådana också) om det är så att det finns en/två till salu?

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-06-11 12:41

har ingen riktigt koll på vad itrip är och vad den har för fördelar?..vad e det för nått?

Ursprungligen av tayeh:

har ingen riktigt koll på vad itrip är och vad den har för fördelar?..vad e det för nått?

http://www.griffintechnology.com/products/itrip_mini/

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-06-11 12:48

jag klarar mig utan en sån,men vad tror du att priset kommer att hamna på+vilka färger är tillgängliga?

  • Oregistrerad
  • 2004-06-11 12:59

Jag är verkligen intresserad, kontakta mig gärna om du får någon över! pierreagren@hotmail.com

Jag ska kolla med honom.

Vet inte hur han tänkt, så jag kan inte lova nå´t ännu. Men lovar att återkomma så att ni vet hur det blir. Misstänker att han gärna skulle sälja iPoden tillsammans med iTripen, men jag ska kolla och inte lägga ord i nå´n annans mun.

Allt gott!

Ursprungligen av iJohannes:

Jag ska kolla med honom.

Vet inte hur han tänkt, så jag kan inte lova nå´t ännu. Men lovar att återkomma så att ni vet hur det blir. Misstänker att han gärna skulle sälja iPoden tillsammans med iTripen, men jag ska kolla och inte lägga ord i nå´n annans mun.

Allt gott!

Vill ha din mini

k_rexmyr@hotmail.com

  • Oregistrerad
  • 2004-06-11 13:24

jag är intresserad av itrippen också

>> Pjär, R_E_X_M_Y_R

Brorsan har lagt in annonser nu.

Detta ligger under klubban:
* iPod mini: 1 sliver, 1 blå.
* 6 (!) iTrip för iPod 3G. (Han köpte fel! - de fungerar inte till iPod mini, utan till iPod 3G)

Allt är i fräsht obrutet skick - står hemma på vardagsrumsbordet och väntar på kärleksfull ägare ;). Jag vill inte blanda mig i vem som får affären utan hänvisar till brodern som håller i detta.

* iPOD minis:arna finns här:
http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=41454

* iTrip:arma finns här:
http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=41453

jag är gärna intreserad av en ipod mini också..om han nu ska sälja de

1
Bevaka tråden