Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Beställning av iTrip o iSkin från theistore. Kommer de i såpass små förpackningar så att de går in i mitt brevinkast? Det är inte så jättestort nämligen.
Jag beställde i torsdags men har fortfarande inte fått ngt än :rolleyes: Jaja kommer väl snart.
Beställning av iTrip o iSkin från theistore. Kommer de i såpass små förpackningar så att de går in i mitt brevinkast? Det är inte så jättestort nämligen.
Jag beställde i torsdags men har fortfarande inte fått ngt än :rolleyes: Jaja kommer väl snart.
jag fick min iTrip igår (notera bara iTrip) och den gick inte ner i brevinkastet...så jag var tvungen att hämta den på posten. Får nog tyvärr du också göra.
Fortfarande har jag inte fått iTrip o iSkin som jag köpte hos the istore.com i torsdags. Känns som de kanske fastnat i tullen el ngt, borde väl varit här nu?
Fortfarande har jag inte fått iTrip o iSkin som jag köpte hos the istore.com i torsdags. Känns som de kanske fastnat i tullen el ngt, borde väl varit här nu?
Nja...men har du inte fått den på måndag...kan du nog börja misstänka att nåt sånt har hänt. Men ha tålamod!