Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur funkar överföring till ipod?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-07-20 08:46

märks att snadde e en PeeZee leecher av rang.. Köpt en skiva senaste 5 åren?

som nybliven ipodägare anser jag att itunes är fascistprogrammet från den varmaste delen som kan tänkas. innan jag hann fatta nåt hade den laddat ner alla monthy pythonlåtar o hassanringningar, men inte en enda låt som jag ville ha.
Sen när jag väl började pilla manuellt, då var allt så nerenklat att det inte finns de små knapparna som man behöver o vill använda sig av.
Och nu försöker jag göra om så att det ska vara i rutan "använd som hårddisk" eller så, men den **** rutan går inte att klicka på, så jag sitter här, kvällen innan en veckas lång resa med en ipod som beter sig som en barnunge o en dator som får spunk om den står på för länge med itunes.

Enkelt så att det blir svårt får en ny innebörd.

Har jag förstått det rätt: om man på en PC vill kopiera UT musik från en iPod, så kan man i utforskaren hitta en gömd katalog med alla låtar man fört över med iTunes? Och de kan man sedan kopiera ut från spelaren utan problem?

Hej
Har ett litet problem med Itunes, har nyss börjat annvända det så det kanske är nått klant fel som jag har gjort. Men när jag för över ett album till Ipoden (bara vissa) så delar albumet upp sig i Ipoden till två med samma namn men typ hälften av låtarna i varje, mycket irriterande. När jag kollar på albumet i Itunes så ser jag inget fel det heter exakt lika så vad kan vara felet?????

Bevaka tråden