Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snälla behöver hjälp med lite frågor :)

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej
1.jag skulle vilja veta om Ipoden är bra eller inte ?
2.sen så skulle jag vilja veta om man kan använda Usb 2.0 till den,.kan man de ?
3.jag har hört att man inte kan byta ut batteriet i mp3n ere sant ?
4.är det värt att köpa den nu, för den är ju lite gammal nu juu? hehe tack så mycket hehe

  • Oregistrerad
  • 2004-07-04 22:12

1. Ja (den bästa på marknaden enligt mig)
2. Ja det går, du måste då köpa till en dockningsstation eller en separat usb 2.0 kabel.
3. Jo det kan man. Om man är händig så kan man det. Annars kan "proffs" göra det.
4. Klart det är värt att köpa en iPod nu. Gammal? Den är inte alls gammal. De nya 3G iPodarna är ju de nyaste inom MP3.

Du har ju redan en 5 GB iPod. Varför undrar du då om det är värt att köpa en ny iPod? Du vet vad du får.

neej jag har inte de jag ska köpa en 40 gb imorrn så jag har inte ändrat ..förlåt hehe.. men 1. vad menar du med Nya 3G i podarna :P?

  • Oregistrerad
  • 2004-07-04 22:38

Alltså 3G iPodarna är nya. Dvs uppgraderade och allmänt "uppiffade". Förstår du vad jag menar?

hehe nej det gör jag inte hehe...men är http://www.webhallen.com/prod.php?id=20576 kolla där och se om det är dom nya då :Phehe

Ja det är en iPod av 3g

fan vad snällt att du hjälper mej wiie..hehe..

iPoden är så jäävla underbar! Den är väldigt modern, var inte orolig.

tack så mycke ere nån annan som har nått att tillägga :P..men jag åker och köper en idag whooho

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-05 15:00

jag får väll tillägga att du inte kommer bli besviken... köpte min för dryga månaden sen... och e så sjukt nöjd...

Ingen har nog blivit missnöjd av sitt köp av ipod eller ipod mini ...

har nån köpt sin ipod på apple.se? hur lång e leverans tiden (igentligen)?

Addeusa...väldigt olika! för mig tog det drygt treveckor och för min flickvän tog det tre dagar

Ursprungligen av Kellogs:

Addeusa...väldigt olika! för mig tog det drygt treveckor och för min flickvän tog det tre dagar

ok, tack mannen

1
Bevaka tråden