Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Japp, visste det men tänkte att jag kunde vara lite käck och avrunda, men visst, du har rätt.. :rolleyes: Man kan ju köpa en liten glass eller nåt för dollarn man får över..
Japp, visste det men tänkte att jag kunde vara lite käck och avrunda, men visst, du har rätt.. :rolleyes: Man kan ju köpa en liten glass eller nåt för dollarn man får över..
det går säkert att göra sånt om man har internationellt företag, dessutom kan det inte vara så svårt att deklarera av skatten
Jag tror att det ligger till så att man betalar ingen amerikansk skatt utan svensk skatt och sedan får man deklarera av den... men det är jag inte säker på. nu blev jag nyfiken... så ska fråga hur det ligger till då vi här på jobbet importerar en hel del från USA.
Jag tror att det ligger till så att man betalar ingen amerikansk skatt utan svensk skatt och sedan får man deklarera av den... men det är jag inte säker på. nu blev jag nyfiken... så ska fråga hur det ligger till då vi här på jobbet importerar en hel del från USA.
Jag har beställt min iPod från apple.com. Eftersom ajg bor i California fick jag betala extra skatt då, men tror inte det funkar så i alla stater att det kommer till en skatt faktiskt, så kan nog bli billigare i andra stater. Dessutom så ska man kunna få tillbaka det man betalt i skatt när man åker hem. Ska kunna fixas på flygplatsen