Hej,
För kanske en vecka sedan hoppade min iPod ut ur väskan och landade på ett platsgolv i källaren på arbetsplatsen. Kolla att den startade upp och det gjorde den.
Kunde sedan inte lyssna riktigt på den av olika orsaker men i slutet av förra veckan betedde den sig riktigt konstigt.
Efter kanske 5 låtar låser sig spelaren och jag måste då starta om den. Brukar då få fram en mapp med varningstriangel. Startar om och samma sak händer varje gång. Startar jag om och håller inne "starta om"-knapparna så efter ett tag hoppar menyn fram och jag kan med lite tur spela några låtar. Dock fungerar det inte alltid(!).
Kopplar jag den med min Mac så brukar den fungera att spela i några låtar. Provade att reparera skivan, formaterat den, återställt programvaran och syncat om med iTunes. Hjälpte inget.
Provade att formatera den på en PC men det hjälpte ej. Körde in den i Macen igen men lyckades få en tom iPod och nu händer inget när jag kopplar den till datorn. Står bara "Do not disconnect" men inget händer på datorn.
Vad kan ha hänt med min kära iPod G2 20GB?