Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer den nya ipod:en att ha större minne?

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet om den nya ipod:en som kommer i Augusti har större minne elr om den bara har en tre olika färger?

Det är ingen som vet NÅGOT om den nya iPoden som ska komma i Augusti. Det som finns är bara rykten.

ska det komma ännu en till? för jag har en känsla av att ni inte pratar om 4G?

dom snackar nog om att det borde komma en till storlek eftersom alla andra generationer av iPod har kommit i 3 storlekar medans 4G "än så länge" bara har kommit ut i två.

Ursprungligen av Evrion:

dom snackar nog om att det borde komma en till storlek eftersom alla andra generationer av iPod har kommit i 3 storlekar medans 4G "än så länge" bara har kommit ut i två.

Nej, det är inte det vi (iaf jag) menar.

Från http://thinksecret.com/news/newipods.html

Citat:

Sources are also clarifying an apparent discrepancy with previous reports of an August revision; those reports may pertain to a separate iPod mini announcement rather than a replacement to the standard iPod line. Further details will be published as they become available.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-23 01:21

Men nu blev det ju ännu svårare, ska man köpa sig en liten vit krabat eller vänta på någor flaschigare till hösten?

  • Oregistrerad
  • 2004-07-23 01:46

Nej, jag pallade inte med, det blev en iPod 20 GB... Ganska skönt att man beställde efter prissänkningen dock. 2875 kr är inget överpris ju,

Ursprungligen av raadik:

Nej, jag pallade inte med, det blev en iPod 20 GB... Ganska skönt att man beställde efter prissänkningen dock. 2875 kr är inget överpris ju,

För en 4G? Vart köpte du den?

Ursprungligen av DrRotmos:

Studentrabatt äger

Är det på Apple-store som man kan beställa med studentrabatt (isf, hur gör jag då, hittar bara amerikanska skolor?) eller är det i någon butik som du har rabatt?

Det finns 60-gigs hårddiskar att tillgå från tillverkaren som tillverkar de andra iPod-diskarna... Så det kommer troligtvis en 60-gigare.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-22 23:33

Jag klarar mig på 40gb

  • Oregistrerad
  • 2004-12-24 08:22
Ursprungligen av raZmus:

Jag klarar mig på 40gb

...och nu sitter jag här med 60, hmpf!

Hålla allihopa det är inte det G4 jag menar,det är den som ryktas om att komma i Augusti med kanske tre nu färg!

Mini me Rosa, men eftersom det nyss lanserades en ny iPod så är det föga troligt att det kommer ytterligare en ny.

Studentrabatt äger

  • Oregistrerad
  • 2004-07-23 04:48

Säljer min 256mb flashspelare och köper en mini också

Du får gå in via mecenat.com. Dom länkar sen till Apple Store med 10 % rabatt.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-23 14:09
Ursprungligen av svanerik:

Du får gå in via mecenat.com. Dom länkar sen till Apple Store med 10 % rabatt.

Kommer inte on på mecenat.com... händer inget när jag skriver in adressen o sen efter ett tag kommer bara "sidan kan inte visas" upp...

Ursprungligen av Erik Svansbo:

Du får gå in via mecenat.com. Dom länkar sen till Apple Store med 10 % rabatt.

Har du möjligt vis ett lösen och användarnam till mecenat.se som man skulle kunna få låna och beställa på

k, tackar!

mecenat.se ska det nog vara va?

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-23 14:12
Ursprungligen av Carnilino:

mecenat.se ska det nog vara va?

http://www.mecenat.se/
till och med såg jag nu

Ursprungligen av Mini me Rosa:

Är det någon som vet om den nya ipod:en som kommer i Augusti har större minne elr om den bara har en tre olika färger?

När du skriver "minne", avser du då "buffring" och skakskydd eller antalet Gigabyte på hårdisken ?... något fysiskt "minne" typ DDR har dom mig veterligen inte alls. Möter ibland en del som följer läroboken slaviskt & bokstavstroget och väljer att kalla själva hårdisken för "minnet".

[QUOTE="[email protected]"]När du skriver "minne", avser du då "buffring" och skakskydd eller antalet Gigabyte på hårdisken ?... något fysiskt "minne" typ DDR har dom mig veterligen inte alls. Möter ibland en del som följer läroboken slaviskt & bokstavstroget och väljer att kalla själva hårdisken för "minnet".[/QUOTE
Det jag menade var Gigabyte. :rolleyes:

Helt underbart när det bumpas upp uråldriga trådar helt i onödan...

arvid_89: Ett tips är att skicka ett PM till Eric Svansbo så slippper vi få upp massa annat...

Det tycker iaf jag hade varit bra, men vad ni andra tycker är ju eran egna åsikt.

God jul,

/karlzone

1
Bevaka tråden