Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod G4 och lite kritik

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla glada iPod ägare...min flickvän fick igår sin första iPod, en 20 GB G4 för att vara exakt...

Den är väldigt fin och jag gillar det nya klickhjulet (har själv en tredje generations iPod) men jag tänkte ändå lämna lite kritik mot den, kritiken är som följer:

• levereras utan ngt som helst fodral

• ingen docka

i för sig bara två punkter men ändå....övergripande så är den ungefär tusen gånger snyggare än min tredjegenerations.

Är det ngn som vet om det är ngt företag som har börjat göra fodral till g4 än?

Tror inte det har kommit än, inte från iSkin, Radtech eller Lajo i alla fall.

Men är det kris kan du ju använda 3G-fodral.

Dröjer nog en månad innan det kommer.

nä det är ju inte så att det är kris flickan min är ganska försiktig...men jag tycker bara att det är lite dåligt att de inte skickar med ett standard fodral som de gjorde innan...men iaf den kostar ju 1000 kr mindre nu så nått måste de ju dra in på!

• Oregistrerad
  • 2004-07-29 16:49
Ursprungligen av Kellogs:

nä det är ju inte så att det är kris flickan min är ganska försiktig...men jag tycker bara att det är lite dåligt att de inte skickar med ett standard fodral som de gjorde innan...men iaf den kostar ju 1000 kr mindre nu så nått måste de ju dra in på!

får man inte ens med någon liten chic tygpåse att stoppa henne i? för annars gör det nog snart ont både inuti och utanpå...

Det är egentligen rätt vettigt... Så kan man köpa till grejer om man vill ha mer.

Spara orginalplasten på ffs.
Den är det tunnaste och bästa repskyddet som finns

• Medlem
  • Växjö
  • 2004-07-26 16:29

Förstår inte riktigt det här med fodral. Det är ju en del av grejen att den ska bli repig.

Ursprungligen av plakat:

Förstår inte riktigt det här med fodral. Det är ju en del av grejen att den ska bli repig.

Eller inte

1
Bevaka tråden