Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod i fickan??

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej är ipoden verkligen så bärbar att man kan ta med sig den överallt?
eller passar ipod mini bättre för det? har typ 3.3 gb musik, men vill inte oroa mig över utrymme eller kunna ta med mig den, vad tycker ni, hur stor är ipod gentemot minin procentmässigt??

• Medlem
  • 2004-07-26 22:34

På pappret skiljer det inte många cm. Så tänkte jag och fortsatte ha min iPod 15GB.

Men så kände jag på en iPod Mini, OCH OJ VILKEN SKILLNAD. Den känns mycket mindre och är mycket smidigare. Sålde min 15GB och köpte en Mini.

Kan informera dig imon om iPod 4G's storlek. Får den då *längtar*

Stop rubbing it in our faces!!

Min är påväg från Taiwan.

• Medlem
  • 2004-07-26 23:16
Ursprungligen av DrRotmos:

Stop rubbing it in our faces!!

Min är påväg från Taiwan.

Vad hade du för estimated shippig date? Vill bara veta hur pass bra dom stämmer

Ursprungligen av obli:

Vad hade du för estimated shippig date? Vill bara veta hur pass bra dom stämmer

26/7

Men den står fortfarande som open. Dom sa när jag ringde dock att den var påväg från Taiwan.

Hur vet du var den skickas ifrån? och funkar eran "Tracking" där man ska se "Location"? "Tracking" funkar för mig men ajg ser inte var den är just nu.

Köp en Mini ffs, de vanliga är ju enorma!
det skiljer lite på papperet, men håll en Mini i höger och en 3G/4G i vänster och/eller tvärtom och skillnaden är enorm!

Ursprungligen av minipod:

Köp en Mini ffs, de vanliga är ju enorma!
det skiljer lite på papperet, men håll en Mini i höger och en 3G/4G i vänster och/eller tvärtom och skillnaden är enorm!

Eller så vill man ha lite mer än 4GB.

Ursprungligen av DrRotmos:

Eller så vill man ha lite mer än 4GB.

Vill och vill, vilket whinande!

Hellre 4 gb fulla än 11 gb tomma!
Hellre lite för liten än lite för stor!

Okej.. orka vara så social så man ringer :D. Alltså minipod, det handlar oxå, för mig iaf, om att ha det senaste som finns!

Ursprungligen av Evrion:

Okej.. orka vara så social så man ringer :D. Alltså minipod, det handlar oxå, för mig iaf, om att ha det senaste som finns!

hoho
du är bra roligt du! :rolleyes:

Evrion, enda anledningen till att jag ringde var att dom hade skickat din innan min

Just fan, så ligger det ju till.. Men vänta lite nu, det måste ju betyda att dom tycker om mig mer än dig och att jag kommer få min iPod före dig. Och det leder ju till att jag helt allmänt kommer att kunna skriva och tycka och skicka bilder och skicka filmer och lyssna innan du änns fått reda på att den kanske kommer om en vecka..

Mja, med tanke på att det är två arbetsdagars leveranstid, så skulle jag gissa på onsdag, senast torsdag

och jag får min om kanske sisådär en 12 timmar kasnek..

Tyyyyst!

Muhahahahahaha!

Hursomhelst kommer jag nästintill garanterat ha den den här veckan

Okej.. tycker synd om dig :(. fast jag kan ju ändå inte lyssna på min iPod på riktigt imon. har lustiga öron så snäckor passar inte. Sen ligger mina hörlurar hos en kompis och sen kommer inte mina Sony MDR-ex71 förräns om typ 1½ vecka

Ursprungligen av robbie:

hej är ipoden verkligen så bärbar att man kan ta med sig den överallt?
eller passar ipod mini bättre för det? har typ 3.3 gb musik, men vill inte oroa mig över utrymme eller kunna ta med mig den, vad tycker ni, hur stor är ipod gentemot minin procentmässigt??

Det funkar att bära med sig stora iPoden i fickan. jag gör det jämt. Men minin är väldigt mycket mer portabel. Det skulle väga lättare i fickan att ha den där.

• Medlem
  • 2004-07-27 00:16

evrion och rotmos... ni kan väl ta eran diskussion private istället för att spamma i en tråd som handlar om något helt annat?

förlåt

• Oregistrerad
  • 2004-07-27 05:41

Varför välja?

Såhär står det på macoteket:
En liten notis som kan vara värd att tänka på då många tror att iPod mini inte är så värst mycket mindra än vanliga iPod:
"The iPod mini weighs 33 percent less (104 vs. 158 grams) and takes up 41 percent less space (3.6 vs. 6.1 cubic inches)."

nu gäller juh detta skillnaden mellan mini och 3g.... men 4g är juh bara marginellt mindre än 3g så... whatever

1
Bevaka tråden