Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Audioböcker

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För oss som pendlar mycket är audioböcker en bra sak. Speciellt som man har en ipod där man får plats med hela plus en massa musik. Vad som är ännu bättre är att man i ipoden ska kunna lyssna på en audiobok, sen pausa, stoppa den i dockan och lysna vidare från itunes i datorn exakt där man slutare och vice verca. Men hur får man detta att fungera på det viset? Jag har inte lyckats i alla fall, är det några speciella inställningar man ska göra? Funkar det bara på audioböcker nedladdade från ITMS?

Be mig inte läsa i manualen då hela min ipod kartong med manual och skiva är borta efter en visit av Hett tjuv i mitt vindsförråd. Ipoden hade jag dock i minlgh naturligtvis så den fick de inte tag på...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 16:56

Man kan inte sätta bokmärken på audioböcker i mp3-format. De funktionerna får man om man har böcker i aa-format, som man kan köpa från iTMS. Möjligtvis kan man köpa dem på andra ställen också.
Kolla in Audible .

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 09:06

Har du dina filer i M4B format?
Då kommer ju alla fall Ipoden ihåg vart du slutade att lyssna, har inte provat att lyssna vidare från datorn men tror att det borde fungera.

1
Bevaka tråden