Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Försenade varor??

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag beställde lite grejjer av Apple i mitten av juli.. Jag beställde en iPod mini, Fjärrkontroll, Armband och en Monster iSplitter.. Det stod också i mailet jag fick att det skulle levereras senast den 2 augusti.. Jätte bra tänkte jag och väntade..
Men det blev den 2 augusti och det kom inget du-har-beställt-och-det-levereras-snart mail.. Istället kom det ett mail den tredje att en av produkterna jag beställt var försenat..
Så jag ringde apple imorse för att få reda på vikken produkt som var försenad.. Den första överaskningen va att jag fick prata med en svensk-talande människa i supportet (har inte hänt förut) och den andra var att han inte kunde säga vikken som var försenad..

Så jag undrar är det nån som har en anning vikken produkt som är försenad??

vilket nummer ringde du då? beställde en till mini som brorsan ska ha och det gjorde jag den 9/7 och den har inte kommit än, jävla crapig stil, ingen gravyr och inga tiibehör och ändå inte kommit

Jag ringde "vanliga" nummret 020-1209971.. Vanliga köp/support nummret..
Beställde du så tidigt och den har inte kommit än!!?? Shit, då är det nåt som e konstigt... Keep me updated..

Ursprungligen av Korv_Med_Mos:

Jag ringde "vanliga" nummret 020-1209971.. Vanliga köp/support nummret..
Beställde du så tidigt och den har inte kommit än!!?? Shit, då är det nåt som e konstigt... Keep me updated..

ok...var inte säker om det var det nr....ja det är ju grymt mysko, vissa som beställt typ 10 dagar efter mig har fått sin

men jag vet inte om jag kan uttrycka min besvikelse och ilska tillräckligt på engelska i supporten *hoppas på en svensk*

Ha, Ha! Precis det e bara å hoppas på en svensk.. Chansen e minimal!! Närå..

Men är det någon som har en anning om vilka av mina varor som är försenade???

jaja....men chansen finns ju men du! vilken färg beställde du?

har tyärr inget svar på den verkliga frågan i tråden tyvärr

Jag tykkte att guld såg snyggast ut så jag beställde en sån.. Efter beställnigen fick jag ju reda på att den är silver under, så det känns som kanske kommer att få sota för att jag valde den färgen.. Men det finns ju alltid skal att köpa..

Vikken beställde du??

hah...vi ligger på samma längd blev en guld för mig med, såg överlägset snyggast ut jo, såg att det fanns dem som tappade färgen ganska rejält, men vadå? bara den ser gyllene ut ett litet tag ut så är jag nöjd

Precis, Precis...

har alla olika supportnummer?
jag har 0771-199519

Tydligen :rolleyes: , Nummret jag har är kontakta oss numret som finns på apple.se..

Hur fick du ditt då minipod?

ingen aning, här tror jag, av någon på forumet!

aha jo, är det blandat med engelska och svenskar osv där med?

va??
nej norrmän överallt bara.

ok...har ringt 2 gånger, båda har snackat engelska och jag suger balle på det så

be att få prata med någon som snackar svenska... brukar finnas och finns det inte så har du juh iaf försökt

annars kan du juh alltid be en kompis ringa som är mer bevandrad i den engelska floran :rolleyes:

1
Bevaka tråden